Try this correction....NOT!!!!
Fra : Eric

Dato : 17-11-03 20:16

Sikke en narrøv, hvor dumme tror han egentlig vi er?

Mvh
Eric

Fra : Christian Spøer

Dato : 17-11-03 20:53

> Sikke en narrøv, hvor dumme tror han egentlig vi er?

De tror vi er rigtigt dumme, og hvis bare der er en ud af 100 der bider på,
så har de grundlag for at grine deres røv i laser.
Jeg fik tilsendt omkring 40 af dem om dagen for en måneds tid siden...
Der har de nok også grint lidt. Det fik mig til at skifte adresse, så lidt
får de ud af deres chikane.

Mvh
Christian

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 21:07

Der er desværre en del, der er dumme nok, men www.spampal.org er min gode
ven

/Ole

Fra : SA

Dato : 17-11-03 21:14

Det er en virus / orme ting der gør det... Brug iøvrigt aldrig nogensinde
jeres rigtige email adresse herinde, da præcis denne orm ligger og samler
email adresser fra news grupper.
Jeg fik ca. 1000 af dem her ... OM DAGEN!!! Og min mail kommer også som SMS
på min mobil, det var et helvede!!!

Fra : Christian Spøer

Dato : 17-11-03 21:46

> Det er en virus / orme ting der gør det... Brug iøvrigt aldrig nogensinde
> jeres rigtige email adresse herinde, da præcis denne orm ligger og samler
> email adresser fra news grupper.

Jeg har aldrig prøvet at installere den, men den fandt jo nok ud af det
gennem de grupper her...
Fandt lige ud af, at min mail-adresser pejer på den gamle, som nok er
nedlagt af hotmail efterhånden :D - havde ikke fået skiftet den.
Tror jeg ændre den med lidt sløring oveni ;)

> Jeg fik ca. 1000 af dem her ... OM DAGEN!!! Og min mail kommer også som
SMS
> på min mobil, det var et helvede!!!

Damn... Nolleren at være til møde f.eks.... Eller i skole.

Mvh
Christian

Fra : Eric

Dato : 18-11-03 07:47

"SA" <soren@SLETDETTElerskov-andersen.dk> wrote in

> [...]
> Jeg fik ca. 1000 af dem her ... OM DAGEN!!! Og min mail kommer også
> som SMS på min mobil, det var et helvede!!!

Av min arm! - jeg har først for en måneds tid siden fået installeret TDC's
Norman virus program, ellers har jeg været virusfri siden starten i 1993
uden nogen beskyttelse, hvis man er rimelig påpasselig kan man godt klare
sig uden, ligesom styrthjælm, forsikring osv.

Havde jeg været uden virus program havde jeg selvfølgelig aldrig rørt den
mail, den lugtede af rotte.

Mvh
Eric

Fra : Rasmus Neckelmann