Lastbilsimulator?
Fra : Connor

Dato : 17-11-03 19:37

Hej

Er der nogen der ved om der findes lignende lastbilsimulatorer som 18 Wheels
Of Steel Across America.?
Krav: Det skal ikke være ræs. Man skal kunne spille 1. person (View inde fra
førerhuset.) Og så skal det helst kan køre i en opløsning på mindst
1280x1024.

M.v.h

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 20:34

Kik efter Big Motha Trucker, jeg kender det ikke, men har læst lidt om det.

/Ole

Fra : SvendeBent

Dato : 17-11-03 21:46

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kik efter Big Motha Trucker, jeg kender det ikke, men har læst lidt om
det.

> /Ole

Nej, det skal han ikke, det er til grin det spil, hehe.

Prøv King of the road ( eller US versionen som hedder Hard truck )

de er ret gode.

mvh SvendeBent

Fra : Connor

Dato : 17-11-03 22:25

Big Mutha Trucker er ellers et godt bud, men virker måske en smule useriøst.
Hard Truck 2 ser interessant ud.
Jeg har set en udsendelse på TV om en rigtig simulator som chauffører kan
træne i, men man kan jo nok ikke regne med at den få'es som pc software.?

M.v.h

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-11-03 22:37

"SvendeBent" <spam@lorteserver.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, det skal han ikke, det er til grin det spil, hehe.
>
> Prøv King of the road ( eller US versionen som hedder Hard truck )

US versionen hedder også King of the road og er en opdateret
udgave af hard truck 2. Den opdaterede version er selvfølgelig
den han skal fat i.

/Kenneth Iversen

Fra : _Aragon_

Dato : 18-11-03 11:38

http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/may02/king_road.html

Det ser OK ud.

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-11-03 14:53

"_Aragon_" <yoda@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/may02/king_road.html
>
> Det ser OK ud.

Jeg har spillet, det er meget skægt at spille et stykke tid, men jeg syntes
det bliver hurtigt langtrukkent, så for mig at se skal man være virkelig
hardcore lastbils tilhænger for at gide at blive ved med at spille det.

- Martin Petersen

- Martin Petersern

Fra : TexasFlood

Dato : 19-11-03 23:02

Læs dog anmeldelsen - der er slutkritik nede i bunden.
Anmelderen er ikke superglad for spillet....

TF