Har købt en Geely warrior scooter!
Fra : Per

Dato : 17-11-03 17:17

Hey NG!

Jeg stod og skulle bruge et billigt transportmiddel og så faldt valget altså
på en Geely Warrior Scooter.

Og jeg må sige at jeg er godt tilfreds med maskinen. 12500,- hos
www.geely.dk det er altså billigt.

Jeg er godt klar over at samlekvaliteten ikke kan sammenlignes med moderne
scootere fra andre fabrikater, men i forhold til prisen, ja så får man meget
for pengene.

Havde kæresten bagpå og det klarede den til UG. Den kører ca. 30 på literen
og går omkring de 85 km/t som opgivet.

Jeg kan kun varme anbefale "kinamodellen", hvis i skal have et billigt
transportmiddel, der må være 2 personer på og som må køre på motorvej.

Mvh. Per

PS. jeg har ingen kommerciel interesse i Geely!

---

Fra : Kim Olsen

Dato : 17-11-03 20:02

Hej Per

Tillykke med køretøjet. Den skal du nok blive glad for.

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss JL150T-6, 2003. km 5600 i år.
DKW RT125/2, 1953

Fra : Moller

Dato : 19-11-03 23:44

> og går omkring de 85 km/t som opgivet.

> transportmiddel, der må være 2 personer på og som må køre på motorvej.

uha... lyder ik rart med 85km/t på motorvej, der er jo konstant fare for
man har en Madkasse op i røven og prøvesmage.

Men tillykke med dyret :) håber du blir mere glad for den end de par
stykker som har solgt dem efter 1-2 uger af deres køb som vi har set inde på
dk.markede.privat.motorcykel.

Og husk lige at føre budget med slid delene, så vi kan se hvor slemt det
er... det dersens med remme for hver 2k km. lyder dyrt :( for hvis det var
mig skulle jeg ha 7-8 remme bare i år hvis det var en geyle som jeg kørte på
:)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Kim Olsen

Dato : 20-11-03 20:57

> [...]
> mig skulle jeg ha 7-8 remme bare i år hvis det var en geyle som jeg kørte

Hej Lars

Geely importøren HAR fundet nye japanske remme der skulle kunne holde 10000
km.
Jeg har snart kørt 2500 km på den første af slagsen.

Ellers har jeg nu kørt 5200 km, og ikke bortset fra den dårlige originale
rem skiftet dele.

Jeg fører nøje regnskab med alle udgifter, så I skal nok blive holdt
orienteret.

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss