hjælp søges til call og duty!!!!
Fra : Blix

Dato : 17-11-03 15:26

vil gerne prøve hvordan de cheats virker sommankan finde på gamefags men kan
ikke få dem til at virke selvom jeg taster setrandom sv_cheats 1 ind i
konsolog har ændret min genvej.

nogle der kanhjælpe

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 21:45

er du sikker på, det ikke er "+ set............."

/Ole

Fra : Mike

Dato : 18-11-03 13:28

Brug denne metode:
Codes
Non demo Single Player Cheats
Create a shortcut and add ''+set thereisacow 1337 +set developer 1
+set sv_cheats 1 +set monkeytoy 0'' to it (without the quotes)

Then, start the single player game and open the console (~). Then type
one of the following codes and press enter. Code Effect
notarget enemies ignore you
give (insert desried object here) gives you a weapon, object or
health
god invulnerability
noclip walk through walls

Mike