Vudering af Suzuki K50 4gears
Fra : BabyWolf

Dato : 17-11-03 13:49

Hej..

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vudering af Suzuki K50 4 gears.

Den er renoveret og kører omkring 70-80 km/t. Der sidder en 16 mm
karburator, 40 mm cylinder på. Lyskilden er svinghjulsmagnet, og gearing
for- 13t bagtandhjul 41t. Der sidder speedometer og omdrejnings tæller på
(omdrejnings tæller ikke forbundet) men ellers god knallert. Farve grå, men
kan ændres.

Alt virker og den kører rigtig godt.

Billeder kan ses på:
http://www.misserpels.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=281166&side=&webside=2712120

Hilsen Thomas

Fra : Moller

Dato : 17-11-03 14:56

> Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres vudering af Suzuki K50 4 gears.

Ik meget..

> [...]
> for- 13t bagtandhjul 41t. Der sidder speedometer og omdrejnings tæller

> (omdrejnings tæller ikke forbundet) men ellers god knallert. Farve grå,

Når du skriver renoveret, mener du så skifte lejer, osv osv... eller har
du bare skiftet Cyll på den ??? og hvor mange km. har den kørt siden ny ???
og alder.

De 70-80km/t er det med original speedometer eller med korect kaliberet
elektronisk speedometer ala BC800 ??? og hvor tung føre snakker vi om ??? og
hva er den stabil konstant hastighed, da det jo er den der bruges 90% af
tiden.

> Alt virker og den kører rigtig godt.

Du skriver at omdr. ikke er forbundet, så det er jo ikke helt sandt...
og hva er grunden til den ikke er.

> Billeder kan ses på:

http://www.misserpels.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=281166&side=&webside=2712120

Ja, den skriger jo på at blive hævet ind af Snupper Jensen :)

VH
Lars Molnit

Fra : BabyWolf

Dato : 19-11-03 16:08

Renoveret: skiftet pakninger, justeret tændning, skiftet flere dele

Det er et Yamaha speedometer og det samme som Suzuki´s

Omdr. hvorfor ikke monteret.. jeg ved ikke hvordan.

On NEJ ikke en eller anden ?? jeg kommer fra Gedser på Falster

Fra : Moller

Dato : 19-11-03 23:24

"BabyWolf" <babywolf@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Renoveret: skiftet pakninger, justeret tændning, skiftet flere dele

Det vil sige ikke renoveret, men bare fikset for fejl/mangler.

> Det er et Yamaha speedometer og det samme som Suzuki´s

Og det gør jo ikke speedometeret mere præcist...

> Omdr. hvorfor ikke monteret.. jeg ved ikke hvordan.

Det jo en ærlig sag, men hvem har så fikset pakninger, stillet tænding
osv... det gør jo en lidt foruroligende at hvis man ik kan montere omdr.
tælleren, at man så kan gøre det andet rigtigt.

> On NEJ ikke en eller anden ?? jeg kommer fra Gedser på Falster

Whu hu... Gedser, dam det gør helt vildt meget, mon ik du skal smide
denne over i den rigtige gruppe, nu det kommer frem du er ved at sælge...

FUT:dk.marked.privat.knallert

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi