Julespil
Fra : Martin Petersen

Dato : 17-11-03 12:38

Nu er det jo ved at være juletid, så jeg kunne godt tænke mig nogle
julespil, både til mindre og større børn, men har ingen ide om hvad der er
markedet udover hugo's interaktive julekalendere og the grinch, nogen der
har nogle forslag?

- Martin Petersen

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-11-03 14:55

Er der slet ingen der kender nogle titler?

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 18:06

"Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> wrote in news:3fba2498$0$69921
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

Har du prøvet at søge på www.google.com? Eller www.spilpriser.dk?

arc@na
Lær at citere: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-11-03 23:44

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> wrote in news:3fba2498$0$69921
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Har du prøvet at søge på www.google.com? Eller www.spilpriser.dk?

Prøv at søge på julespil eller christmas games, det eneste man finder der er
nogle små flash spil og det er jeg ikke interesseret i.

- Martin Peteresn

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 23:59

> Prøv at søge på julespil eller christmas games, det eneste man finder
> der er nogle små flash spil og det er jeg ikke interesseret i.

Har du overvejet muligheden af, at der ikke er lavet nogen?
Det koster mange, mange penge at udvikle et spil, og de skulle jo gerne
komme ind igen...

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-11-03 09:17

> "Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> wrote in

> Har du overvejet muligheden af, at der ikke er lavet nogen?
> Det koster mange, mange penge at udvikle et spil, og de skulle jo gerne
> komme ind igen...

Der er lavet noge stykker blandt andet the grinch og hugo's interaktive
julekalender, men jeg tvivler på, at det er de eneste der er blevet lavet.

Fra : Jens-Ole Thomasen

Dato : 25-11-03 12:25

Jeg kender et enkelt spil. Det er en jule version af de gode gamle Lemmings.
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/156
MVH Jens

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-11-03 02:00

"Jens-Ole Thomasen" <Mizar@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender et enkelt spil. Det er en jule version af de gode gamle
Lemmings.
> http://www.dosgamesarchive.com/download/game/156
> MVH Jens

Tak, det er også meget sjovt, men jeg er ude efter nyere spil der er
udkommet indenfor de sidste par år.

- Martin

Fra : Allan Bojsen

Dato : 01-12-03 23:58