J-dag, tak for sidst
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-11-03 11:55

Hej

Det var jo et lille hyggeligt sluttet selskab

Godt man gik tidligt i seng og var veludhvilet næste morgen... NOT.
Med undtagelse af Allan B.

Håber i kom godt hjem alle sammen.

--
Mvh.
Henrik (som ikke kan forstå, han kom så sent i seng.....)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anders Thorup

Dato : 17-11-03 12:21

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
>
> Det var jo et lille hyggeligt sluttet selskab
>
> Godt man gik tidligt i seng og var veludhvilet næste morgen... NOT.

Selv tak, det var rigtigt hyggeligt, en skam vi ikke blev flere, men vi
forstod da at more os aligevel
Nu kom Grewy jo vist også til at love noget større til P-dag i marts, så mon
ikke nogen af os ses igen!?!

Tak for liftet til banegården

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-11-03 14:59

"Tak for liftet til banegården"

Det var så lidt, "sportsvognen" holdt hele vejen hjem, ikke mere prutten fra
den

--
Mvh.
Henrik

Fra : Armand

Dato : 17-11-03 14:02

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det var jo et lille hyggeligt sluttet selskab
> ....Håber i kom godt hjem alle sammen.

Tak i lige måde!

--
Armand.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-11-03 17:22

> [...]
> Det var jo et lille hyggeligt sluttet selskab
>
> Godt man gik tidligt i seng og var veludhvilet næste morgen... NOT.

Selv tak for sidst

Jo, det var rigtig hyggeligt - så længe det varede

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-11-03 10:59

Det varede jo åbenbart længere end jeg kunne huske

Men jeg skulle nok have fulgt dit eksempel, det ville jeg have været glad
for om søndagen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-03 17:50

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Det var jo et lille hyggeligt sluttet selskab

Jepper Tak til chaufførerne for god sild og snaps

> Godt man gik tidligt i seng og var veludhvilet næste morgen... NOT.

Korrekt, jeg følte mig temmelig nedslidt søndag

> Med undtagelse af Allan B.

Allan 'Tornerose' Bojesen

> Håber i kom godt hjem alle sammen.

Jep, Finn kørte, og så sov jeg videre hos mine forældre et par timer, inden
jeg kørte mod Aalborg... I øsende regnvejr og mørke :-/

> Mvh.
> Henrik (som ikke kan forstå, han kom så sent i seng.....)

Jeg holdt da vist længere Jeg fik jo rundvisning i lillefrøens motor da
i andre gik kold
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anders Thorup

Dato : 17-11-03 23:32

Jes Vestervang wrote:
> Jeg holdt da vist længere Jeg fik jo rundvisning i lillefrøens
> motor da i andre gik kold

Jeps,, jeg hører at der var plastik-gættekonkurrence efter jeg gik i dynerne
LOL

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-03 23:39

Anders Thorup wrote:

> Jeps,, jeg hører at der var plastik-gættekonkurrence efter jeg gik i
> dynerne

Nåja, hehe Den var altså ikke let at gætte!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-11-03 09:06

Nej, jeg kunne heller ikke. Og så var det endda en Honda...