Spørgsmål om Beocom 4
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-03 22:54

Jeg overvejer at købe en Beocom 4, men har lige et par uafklarede spørgsmål.

1) Kan man regulere lyden på et B&O anlæg med.
2) Kan den snakke højt, så man kan bruge den hvis den ligger på et bord.

Mvh
Anders

Fra : Bjarne Just

Dato : 17-11-03 09:53

"Anders" <m505snabelaprivatdotdk> wrote in message
> Jeg overvejer at købe en Beocom 4, men har lige et par uafklarede
spørgsmål.

> 1) Kan man regulere lyden på et B&O anlæg med.

Nej - Beocom 4 har desværre ikke IR funktionaliteten.

> 2) Kan den snakke højt, så man kan bruge den hvis den ligger på et bord.

Jeg har ikke prøvet det, men jeg tror ikke, at lydstyrken kan blive så høj.
Jeg mener at vide, at der er en max. værdi for lydtrykket (myndighedskrav)
for at sikre folks ører, og derfor tvivler jeg på, at den kan spille så
højt. Til gengæld kan man tilslutte et hovedsæt.

mvh Bjarne

Fra : Kent Glerup

Dato : 17-11-03 15:43

"Anders" <m505snabelaprivatdotdk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe en Beocom 4, men har lige et par uafklarede
spørgsmål.

> 1) Kan man regulere lyden på et B&O anlæg med.

Nej

> 2) Kan den snakke højt, så man kan bruge den hvis den ligger på et bord.

Nej

Men det er en forb.... god telefon!

MVH
Kent Glerup

Fra : Jochke

Dato : 17-11-03 18:47

Anders wrote:

> 1) Kan man regulere lyden på et B&O anlæg med.

Nej der skal du have fat i BeoCom 2 eller 6000.

> 2) Kan den snakke højt, så man kan bruge den hvis den ligger på et

Nej så skal du have et earset, som det hedder, til den. Fås både til højre
og venstre øre. Og koster omkring en tusse.

/Jochke

Fra : Hans Paulin

Dato : 18-11-03 00:49

Jochke wrote:

> Nej så skal du have et earset, som det hedder, til den. Fås både til
> højre og venstre øre. Og koster omkring en tusse.

....1699...

....total knap 4K ialt for tlf. og headset...

....jeg synes ikke headsettets pasform er optimal - og slet ikke i
forhold til prisen - men det fås måske ikke bedre andre steder?

....højtaleren inde i øret er svær at få til at forblive det optimale
sted...

....men både headsettet og "brugerfladen" på telefonen er da flotte...

Hans