Direkte forbindelse mellem fax og pc.
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 16-11-03 19:04

Hej.
Kan det lade sig gøre at forbinde fax og pc direkte uden om telefonlinien
sådan at jeg slipper for at scanne nogle breve men bare kan sende dem via
fax'en.

Niels Peter Nielsen
Fjerndette i e-mail adresse.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-03 22:23

"Niels Peter Nielsen" <npnfjerndette@tv.dk> wrote in

> Kan det lade sig gøre at forbinde fax og pc direkte uden om
> telefonlinien sådan at jeg slipper for at scanne nogle breve men
> bare kan sende dem via fax'en.

Det kan godt lade sig gøre ja, spørgsmålet er nok nærmere om din
fax/scanner kan finde ud af det.
Du kan få samlede maskiner der kan kopiere, printe, scanne, faxe,
email.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898