PC styret opkald fra mobil?
Fra : Thomas

Dato : 16-11-03 18:24

Hej gruppe,

Jeg har et spm:
Kan man forbinde en Nokia 3310 til en PC og så få PCén til at ringe op?
(evt. andre mærker/modeler - så må jeg jo "bare" købe sådan en

Jeg havde forestillet mig, at jeg forbandt en mobil til computeren der så
kunne ringe til forskellige nummre. f.eks ved bestemte tidspunkter, alarmer
etc.

Nogen der har links/programmer/erfaringer?

Hilsen Thomas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-11-03 22:51

"Thomas" <ikke@gyldig.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg havde forestillet mig, at jeg forbandt en mobil til computeren der så
> kunne ringe til forskellige nummre. f.eks ved bestemte tidspunkter,
alarmer
> etc.

Hvad skal der ske når der er ringet op? Skal der forhandles PPP eller
snakkes voice?
Nokia D211 eller Siemens boksene (de havde en der hed M20, ved ikke hvad de
hedder nutildags) er vist de facto standard.