Hidden & Dangerous 2 eller Call of Duty?
Fra : Kristian Bøge

Dato : 16-11-03 19:06

Hej

Jeg skal have mig et nyt spil, enten Hidden & Dangerous 2, eller Call of
Duty. Er der nogle der har prøvet begge spils multiplayerdel, og kan
fortælle mig hvilket der er mest underholdende? Nu er det selvfølgelig et
spørgsmål om smag og behag, men jeg kan godt lide realistiske spil, Feks.
America Army - så er spørgsmålet måske hvor pokker jeg ved hvad der er
realistiske skydespil

Mvh
Kristian
nihil@image.dk

Fra : Vega

Dato : 16-11-03 19:23

"Kristian Bøge" <nihilXXX@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål om smag og behag, men jeg kan godt lide realistiske spil, Feks.
> America Army - så er spørgsmålet måske hvor pokker jeg ved hvad der er

Call Of Duty er rigtig fedt.

Mvh. Vega.

Fra : Silver

Dato : 16-11-03 22:49

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Kristian Bøge" <nihilXXX@image.dk> skrev i en meddelelse

Feks.

> Call Of Duty er rigtig fedt.

Det er fedt ja, MEGET fedt!, men fandme osse kort og hurtigt gennemført hvis
man er til FPS spil og ret erfaren.

H&D2 er MEGET mere svært og kompleks end CoD er, det syntes jeg ihvertfald,
man kan mange flere ting og så har man jo osse kontrol over sine styrker i
det spil.

WW2 atmosfære vil jeg syntes de begge har, har man set Band of Brothers
serien vil man nok fælde en enkelt tåre i nostalgi over CoD, der er meget
som minder om det, især banen hvor man skal springe de kanoner i luften og
man render rundt nede i skyttegrave, det er rent adrenalin :).

Jeg har gennemført CoD, og var meget tilfreds med det, pånær det punkt med
at det er for kort.

Jeg er ikke kommet ret langt i H&D2, så det er lidt svært at fortælle hvad
for en af de to som er bedst.

Men indtil videre vil jeg på det stærkeste anbefale H&D2.

Mvh
Silver

Fra : Vega

Dato : 17-11-03 21:48

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for en af de to som er bedst.
>
> Men indtil videre vil jeg på det stærkeste anbefale H&D2.

Jeg er fuldstændigt enig med dig Silver. Jeg har osse gennemført det, kanon
fedt spil, bedre end MOHAA, men det var for kort ja. H&D2 har jeg ikke
spillet så meget, men ja det er et godt spil. Men synes det og CoD ikke kan
sammenlignes. Vil i hvert fald varmt anbefale CoD.

Mvh. Vega.