myte om aftenspisning
Fra : ea

Dato : 16-11-03 11:19

Forskere har aflivet myten om at man bliver federe ved at spise sent
om aftenen, Hvad mener I om dette?

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/11/13/383450.html
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3263249.stm
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,8122-892604,00.html

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 16-11-03 15:05

Hej, det lyder nu lidt underligt. Jeg har altid hørt, at man helst skal
undgå at spise 4 timer inden man går i seng, eller spise frugt eller noget
let.

De kalorier som er indtaget for meget oplagres vel i løbet af natten, for
jeg er altid sulten om morgenen, uanset hvordan jeg har spist om aftenen.

Hilsen
Peter

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 16-11-03 19:52

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> wrote in message
> Hej, det lyder nu lidt underligt. Jeg har altid hørt, at man helst skal
> undgå at spise 4 timer inden man går i seng, eller spise frugt eller noget
> let.

Læste du ikke de links der var med? De forklarede ellers hvordan det hænger
sammen...

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Ninett Green

Dato : 20-11-03 08:47

"ea" <wuoshi@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Forskere har aflivet myten om at man bliver federe ved at spise sent
> om aftenen, Hvad mener I om dette?

Det er også det princip, jeg arbejder efter. "Man bliver ikke tyk af det men
spiser efter klokken 20.00, man bliver tyk af det man spiser for meget
energi i forhold til det man bruger".

Mange hilsner

Ninett

--
Weight Watchers
- Når livet er alt for fedt til slankekure!