Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
photokurser
Fra : salem

Dato : 16-11-03 01:46

Hej

Nogen der kender steder hvor man kan forbedre sine færdigheder. Kurserne
skal være enten aften eller af kortvarighed i dagtimerne

Jeg har talt med Fata men de har kun sommerkurser der er af kortvarighed.
Jeg kan jo ikke tage 16 uger fri til et fotokursus i dagtimerne :)

..salem

Fra : salem

Dato : 16-11-03 01:56

skal nok lige nævne jeg bor i Virum, kbh :)

Fra : den glade dreng

Dato : 16-11-03 02:22

> skal nok lige nævne jeg bor i Virum, kbh :)

der er nogle på aften skole i kbh, ved ikke om de laver nye i foråret

VH

Per

Fra : salem

Dato : 16-11-03 03:26

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

> "salem" <salem@mail.dk> skrev i en meddelelse
> >
> der er nogle på aften skole i kbh, ved ikke om de laver nye i foråret
>
> VH

Er det FOF eller hvad det hedder :)

Fra : Thomas Mose Thomsen

Dato : 16-11-03 10:30

Der er flere forskellige. FOF, HOF osv. Bruchurene har været hustandsomdelt
i Kbh. Jeg ved ikke med Virum, men der er ret mange forskellige kurser.
Der er også Højskoler der laver sommerkurser der ta'r et par uger.
Held og lykke med jagten.
Vh
Thomas

Fra : den glade dreng

Dato : 16-11-03 13:03

> Er det FOF eller hvad det hedder :)

Det er erindre jeg ikke, men prøv og søg lidt på det i feks google

Vh

Per

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-11-03 16:25

salem wrote:

> Hej
>
> Nogen der kender steder hvor man kan forbedre sine færdigheder. Kurserne
> skal være enten aften eller af kortvarighed i dagtimerne

Højskolen på Samsø har et fotokursus, jeg kender ikke længden på
deres kurser, men prøv selv en søgning.

Nogle fotoklubber er meget velstrukturerede, og har forskellige
folk der kommer og underviser på mødeaftnerne.

Der findes også nogle aftenskoler som har foto på programmet, du
kan tjekke AOF, LOF o.s.v.

Og så findes der også forskellige tilbud på Internettet f.eks.
www.fotoskole.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen