Zone Alarm vs Norton Internet Security
Fra : Gubbe Gubbesen

Dato : 15-11-03 10:34

Noen som har erfaringer når det gjelder forskjeller mellom
disse? I dag bruker jeg Zone Alarm Pro. Derfor vil jeg gjerne
vite hvilken av disse som er best. Dersom det er sånn at begge
er like gode så er det også ett greit svar.

http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World! >100,000 Newsgroups
---= 19 East/West-Coast Specialized Servers - Total Privacy via Encryption =---

Fra : Palle Bruselius

Dato : 15-11-03 15:26

"Gubbe Gubbesen" <this@is-fake.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> vite hvilken av disse som er best. Dersom det er sånn at begge
> er like gode så er det også ett greit svar.

Jeg brugte længe Zone Alarm Pro, men skiftede til Outpost fra Agnitum, da
Zone Alarm Pro bruger alt for mange systemressourcer - den æder nærmest løs
af dem. Outpost er iøvrigt gratis at bruge. Der findes dog også en mere
avanceret udgave, man skal betale for.
Jeg har ingen problemer haft overhovedet med Outpost.
Norton har jeg ikke den store erfaring med.

Palle

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 02:01

"Palle Bruselius" <bruselius@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg har ingen problemer haft overhovedet med Outpost.

Kunne man få et link? (mozartvioliner.mp3)

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 02:12

"arc@na" <this.is@n.invalid.adress.com> wrote in news:3fb6cc4d$0$30088