Ris eller Ros på Spaß-bladets hjemmeside
Fra : Mads B. Thomsen

Dato : 16-11-03 22:15

Hej
Jeg er web-master på det "nyoprettede" spaß-blad. Og jeg vil så gerne spørge
om i ville gå ind på siden www.krakesvej.dk/spas (midlertidig side vi er ved
at få et domæne) og tjekke om der måske var noget jeg manglede......eller
som i bare syntes der skulle tilføjes eller ændres eller måske ide til et
andet design på den aktuelle side (især tænkes på: Kontakt, links og
kalender)....... Dog skal der tages forbehold for at formularen under
"bidrag" ikke er funktionel...

På forhånd Tak
Mads B. Thomsen
Web-master på Skanderborg Gymnasiums uafhængige blad Spaß

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-03 22:20

"Mads B. Thomsen" <madsbt@thomsen.mail.dk> wrote in

> Subject: Ris eller Ros på Spaß-bladets hjemmeside

Fut: dk.edb.internet.webdesign.ris+ros :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898