Skærme
Fijala 3554
Fladskærme - er de blevet modne?
Fra : Nic

Dato : 16-11-03 20:23

Jeg overvejer at sælge min 22" samsung til fordel for en fladskærm.

Hvordan ser det ud med responstid og farvedybde-kvalitet?

Den skal bruges til alm brug og spil.

Har kig på http://www.proconsult.dk/katalog/m_disp/s_disp-tft/tft-18/monsam-193t.html

Hvad siger experterne?

--

Nic

Fra : Erik

Dato : 16-11-03 20:41

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:W7Qtb.34825$jf4.1840539@news000.worldonline.dk...
> Jeg overvejer at sælge min 22" samsung til fordel for en fladskærm.
>
> Hvordan ser det ud med responstid og farvedybde-kvalitet?

> [...]

Prøv at kikke tilbage i gruppen, der har været en gazillion indlæg om det du spørger om.

--
Erik

Fra : JK

Dato : 17-11-03 12:52

On Sun, 16 Nov 2003 20:22:30 +0100, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg overvejer at sælge min 22" samsung til fordel for en fladskærm.
>
>Hvordan ser det ud med responstid og farvedybde-kvalitet?

> [...]

Næ, knap nok

Læs anandtech's nye review af Dell 2001FP

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1918

så læser du, at det kommer og kan fås.

Men p.t. næppe for meget andet end 20" skærme som denne.

Se desuden denne gruppes indlæg om s-ips panelers betydning

www.prad.de har en søgefacilitet for at finde s-ips skærme med de
forskellige skærm størrelser.

http://www.prad.de/guide/ausstattung_auswahl.html

Men s-ips panel skærme er såmænd bare det ultimative valg. Det kan da
godt være, at du er tilfreds med en acer 17" al732 skærm. Kig på det i
en butik. Se det før købet.

mvh

John