Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Problem med Hansol 710P.
Fra : Vega

Dato : 15-11-03 10:24

Hej.

Jeg har et problem med min Hansol 710P, den er meget mørk, både under
skrivebordet og spil. Lysstyrken og kontrasten er skruet helt op. Er min
skærm gået i stykker, eller kan jeg gøre noget ved det?

Mvh. Vega.

Fra : Hans²°³°

Dato : 16-11-03 12:24

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrivebordet og spil. Lysstyrken og kontrasten er skruet helt op. Er min
> skærm gået i stykker, eller kan jeg gøre noget ved det?

Jeg har samme skærm og den er OK, men prøv gå på Windows Updates - den finder helt
sikkert noget bl. blev mit grafitkort opgraderet !
Hvor skruer du lysstyrken og kontrasten op ?

vh Hans

Fra : Vega

Dato : 16-11-03 13:36

"Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
finder helt
> sikkert noget bl. blev mit grafitkort opgraderet !
> Hvor skruer du lysstyrken og kontrasten op ?

Det er på skærmen.
Jeg har prøvet at sætte min skærm til min søsters pc'er, og der er den også
mørk. Så har jeg prøvet at sætte min søsters skærm til min pc'er og så er
billedet helt normalt.

Mvh. Vega.

Fra : Kay

Dato : 17-11-03 08:27

I know it's awful, but Vega wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> [...]
> skrivebordet og spil. Lysstyrken og kontrasten er skruet helt op. Er min
> skærm gået i stykker, eller kan jeg gøre noget ved det?

Den er defekt. Det kan nok ikke betale sig at få repareret. Med mindre du
kender en der gider fuske med at skifte 'lytter .

Fra : Vega

Dato : 17-11-03 21:44

"Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er defekt. Det kan nok ikke betale sig at få repareret. Med mindre du
> kender en der gider fuske med at skifte 'lytter .

Der er stadigvæk garanti, så jeg får den bare ombyttet.

Mvh. Vega.

Fra : Nicolai

Dato : 17-11-03 12:56

In news:3fb5f0ad$0$95051$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Vega <liladomo@tdcadsl.dk> typed:
> [...]
> skrivebordet og spil. Lysstyrken og kontrasten er skruet helt op. Er
> min skærm gået i stykker, eller kan jeg gøre noget ved det?

Prøv evt. at juster screen på højspændingstrafoen, brug kun en hånd imens,
pga af faren for overslag i trafoen.

--
MVH.

Nicolai