Systematisk hak??
Fra : Bach|DK|

Dato : 16-11-03 12:11

Med mit Geforce4 Ti 4200 AGP8X har jeg problemer med at det hakker
jævnligt. Grafikken flyder ellers fint men hvert 5./10. sekund der står
grafikken stille i et splitsekund. Men det er nok til at ødelægge
spillet når man fx spiller bilspil.

Bruger nvidia 52.16 under windows XP.

Hvad kan der være los?

Barton 2500
1GB Samsung PC3200

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 16-11-03 14:30

Bach|DK| wrote:
> [...]
> jævnligt. Grafikken flyder ellers fint men hvert 5./10. sekund der står
> grafikken stille i et splitsekund. Men det er nok til at ødelægge

Det kunne måske være et program der køre i baggrunden, prøv og luk så
meget som muligt inden du starter dit spil.

Mvh

Bruno

Fra : Peter Christensen

Dato : 17-11-03 19:12

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
står
> grafikken stille i et splitsekund. Men det er nok til at ødelægge

Hej!
Jeg har engang haft det problem, og det skyldtes tilsyneladende, at jeg
havde en ipx driver kørende, uden jeg var koblet på et netværk - den
stod åbenbart og søgte efter netværket, kunne jeg forestille mig.
Ihvertfald holdt det op, da jeg fjernede den.

Hilsen
PC