MC-beklædning og hjelm
Fra : "Jacob Christian Gre~

Dato : 15-04-01 16:41

Hej Alle

Først en beklagelse, hvad f..... ligner det at sne i påsken, der er nogen
der skal til at tage sig gevaldigt sammen.....

Har lige købt min første MC ( honda CB 500 yums ), mangler bare lige at få
det med hjelm og MC-beklædning på plads, ville lige høre om der var nogen
der kunne anbefale nogle forhandlere i østjylland, der handler til
fornuftige priser §

På forhånd tak
Jacob Gregersen
Honda CB 500
Univega 21-gears cykel (alle fremadgående)

Posted from [212.10.36.107] by way of f67.law9.hotmail.com [64.4.9.67]

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-04-01 16:56

""Jacob Christian Gregersen"" <a38vulture@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det med hjelm og MC-beklædning på plads, ville lige høre om der var nogen
> der kunne anbefale nogle forhandlere i østjylland, der handler til

Hmmm... her sidder du og beklager dig over, at det sner i dette års udgave
af Påsken.

Jeg og en del flere kunne jo i dag under turen til Stevns finde ud af
devisen "Der findes ikke dårligt vejr, men forkert påklædning", hvilket du
jo passende kan gå efter, nu du skal ud og handle tøj... ))

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels S.

Dato : 15-04-01 18:34

Morten Christensen skrev

> Jeg og en del flere kunne jo i dag under turen til Stevns finde ud af
> devisen "Der findes ikke dårligt vejr, men forkert påklædning", hvilket du
> jo passende kan gå efter, nu du skal ud og handle tøj... ))

Jep. Det var en dejlig tur og så var solen så venlig at skinne på os mens vi
var der

Hvordan gik resten af turen hjem efter vi skiltes? Kunne den køre hele vejen
hjem? Fandt du og Janus fejlen senere?

Tak for en god dag til dfm-skribenter (og læser der troppede op på
turen til Stevns. Håber vi ses en anden gang.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-04-01 19:43

"Niels S." <HondaVFR@TheRaceTrack.com> wrote in message

> Tak for en god dag til dfm-skribenter (og læser der troppede op på
> turen til Stevns. Håber vi ses en anden gang.

Typisk at jeg går glip af alt det sjove

--
Adam
SV650S

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-04-01 20:02

> [...]
> Morten Christensen skrev
>
> Hvordan gik resten af turen hjem efter vi skiltes? Kunne den køre hele

Jæb - defekt tændrør på 3. cylinder.
Nørj, hvor Janus fik røg, da vi lige fik banket lidt skidt af elektroden
)
Og maskinen blev samlet, og så ud på de vilde vover igen - og så fik han
kamp til stregen ;P

Men mere om det i en ny tråd, jeg lige ligger ind om lidt...

> Tak for en god dag til dfm-skribenter (og læser der troppede op på
> turen til Stevns. Håber vi ses en anden gang.

Jamen sæl tarq da!
Uha, den kage, den ligger godt og breder sin lækre smag til resten af
kroppen endnu *S*
Ingen tvivl om, at de 5 kokkhjelme går til Stevns, både for lokaler, kaffen,
ostemadden og ikke mindst kagen *S*

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Pein

Dato : 15-04-01 20:09

Niels S. skrev ...

>Tak for en god dag til dfm-skribenter (og læser der troppede op
>på turen til Stevns. Håber vi ses en anden gang.
>
>VFR800FI

Selv tak og i lige måde. Lækker maskine forresten.
Og tak til Peder Eskildsen for beskrivelsen af "Lille Skensved banen". Det
bliver fremover ruten hver gang jeg skal i nærheden af Køge.
Det kan tilføjes at der mellem Lille Skensved og Kirke Skensved også er
nogle fine sving, men belægningen er dog noget dårligere end mellem Lille
Skensved og Ølby.
Turen er bedst fra syd mod nord synes jeg.

Pein
TransAlp

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 15-04-01 21:48

On Sun, 15 Apr 2001 21:08:41 +0200, "Pein" <niels@pein.dk> wrote:
>Og tak til Peder Eskildsen for beskrivelsen af "Lille Skensved banen". Det
>bliver fremover ruten hver gang jeg skal i nærheden af Køge.

Du skal være så velkommen.
Vi fandt iøvrigt en god snoet vej hjem fra Holtug - uden biler.
Skal gerne vise den (ruten) frem ved næste lejlighed..

--
Peder
m/Mille

Fra : Brian

Dato : 16-04-01 09:36

Endnu en gang kn jeg kun anbefale LEoMortensen fra Gludsted.Det må
simpelthen være det billigste sted at købe sted.

Hjelm fra 1500,- ( Shoei)
Jakker fra 1000,- (motoline)

osv.Ringede i lørdags for at høre på priser.

www.leomortensen.dk

Brian W.

--
**** W.A.F ****

Fra : Philip

Dato : 16-04-01 10:32

Den "Caberg just one" hjelm til tusind kroner.. er det ikke sådan en
fullface hvor man vipper hele fronten op?
Ligesom dem de onde mc betjente har..bare et andet mærke?

Jeg troede den slags kostede to formuer plus det løse.. Er den model der
noget værd?
Ser på visiret at der står noget om fog.. har den indbygget antidug?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-04-01 11:37

Philip wrote:

> Den "Caberg just one" hjelm til tusind kroner.. er det ikke sådan en
> fullface hvor man vipper hele fronten op?
> Ligesom dem de onde mc betjente har..bare et andet mærke?

Du skal lige være opmærksom på at den JustOne Leo har, er den billige
udgave der kun har et luftindtag og sådan noget. Den anden koster 500,-
mere, men sidst jeg tjekkede havde Leo ikke denne model.
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-04-01 19:45

""Jacob Christian Gregersen"" <a38vulture@hotmail.com> wrote in message

> Først en beklagelse, hvad f..... ligner det at sne i påsken, der er nogen
> der skal til at tage sig gevaldigt sammen.....

Tja.... som nævnt i en tidligere tråd, er det faktisk mere normalt med hvid
Påske end hvid Jul i DK. Jeg snakkede med min gamle mormor i dag, og hun
kunne berette at det da var ganske normalt Påskevejr i år :-/

--
Adam
SV650S

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-04-01 21:02

Adam Christensen <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> Påske end hvid Jul i DK. Jeg snakkede med min gamle mormor i dag, og hun
> kunne berette at det da var ganske normalt Påskevejr i år :-/

Ja-ja ! , nogen vil sidde på skødet af Mormor , andre vil ud og møde nye
mennesker

Ses
Hilsen
Dennis Pedersen
Moto Guzzi Nevada 750 Club

Fra : Niels S.

Dato : 16-04-01 09:46

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Ja-ja ! , nogen vil sidde på skødet af Mormor , andre vil ud og møde
nye
> mennesker

*ROFL*
*GGGGGG*

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Adam Christensen

Dato : 19-04-01 15:53

> Dennis Hellan Pedersen skrev

> nye
>
> *ROFL*
> *GGGGGG*

I er sgu frække...

--
Adam
SV650S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-04-01 23:13

Jacob Christian Gregersen wrote:
> ville lige høre om der var nogen
> der kunne anbefale nogle forhandlere i østjylland, der handler til
> fornuftige priser §

Der er jo Leo Mortensen i Gludsted (som ligger 12 km fra Nr.Snede)
Priserne er vældig fornuftige, da han selv henter grejet i tyskerlandet, og
servicen er i top
Tlf. 75775060 -> Det kan du jo fodre www.krak.dk med, hvis min forklaring
ikke er god nok

Fra : Jonas Holt

Dato : 15-04-01 22:49

> [...]
> det med hjelm og MC-beklædning på plads, ville lige høre om der var nogen
> der kunne anbefale nogle forhandlere i østjylland, der handler til

www.leomortensen.dk
Han bor i Gludsted og servicen er meget over middel!

Jonas Holt & CBR600F2