Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
søges: Canon 550EX manual på engelsk
Fra : Rune [8000]

Dato : 14-11-03 23:35

Hej

Hvis nogen kunne hjælpe mig med et link til en 550EX på engelsk ville jeg
bliver meget glad :0)
Der har før været samme spørgsmål her i gruppen - men det link der blev
givet føret desværre ikke til en manual der kunne downloades.. :0(

Hvis nogen er interesseret i at bytte en engelsk med en tysk er jeg helt
sikkert også klar på det.

Hvis den slet ikke eksisterer elektronisk byder jeg gerne på eksempelvis en
fotokopi eller lignende!!

Rune Bernth
http://imv.au.dk/~runelau/

Fra : Joker

Dato : 14-11-03 23:48

On Fri, 14 Nov 2003 23:35:22 +0100, Rune [8000] wrote:

> [...]
> sikkert også klar på det.
>
> Hvis den slet ikke eksisterer elektronisk byder jeg gerne på eksempelvis en

Hej
Fandt den her. Det er mod betaling af 10.99$ muligt at downloade en manual.
Hørte lige at dollaren er faldet,så det er lige omkring 70 kroner.
http://www.manualsrus.com/CScripts/prodList.asp?idCategory=44

MVH Per
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Rune [8000]

Dato : 14-11-03 23:55

> [...]
manual.
> Hørte lige at dollaren er faldet,så det er lige omkring 70 kroner.

1000 tak - det kunne da være en mulighed... men det ville da være dejligt
hvis vi kunne finde den gratis.

mvh
Rune

Fra : Kenneth

Dato : 15-11-03 10:57

"Rune [8000]" <rba@NOSPAMoncable.dk> wrote in message
> [...]
> sikkert også klar på det.
>
> Hvis den slet ikke eksisterer elektronisk byder jeg gerne på eksempelvis

Hej

Tjek denne fremragende side:
http://home19.inet.tele.dk/ne/manualer.htm.
Han har sgu varerne, Arne!

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Rune [8000]

Dato : 15-11-03 16:13

> Hej

> [...]

Hej Kenneth
.... ja har været forbi den side men så vidt jeg kan se har han lige præcis
ikke en manual til 550EX'eren på engelsk eller dansk - der står at man skal
maile til ham hvilket jeg har prøvet - desværre uden at få svar :0(

er der andre der evt. har fået manualen fra Lars som kunne sende den videre
til mig??

bedste hilsner
Rune

Fra : KNL DtP

Dato : 15-11-03 18:51

"Rune [8000]" <rba@NOSPAMoncable.dk> skrev i en meddelelse

> er der andre der evt. har fået manualen fra Lars som kunne sende den
videre
> til mig??

Tjeck mail : )

MVH