? vedr. Aopen Geforce4 MX440
Fra : H. Ris

Dato : 14-11-03 21:57

Jeg har et Aopen Geforce4 MX440 med 64MB ram, kortet er monteret med en
aktiv køler som larmer alt for meget, er der nogen som har prøvet at slukke
for blæseren ?, bliver kortet for varm og ustabil eller hvad ?

Mvh
Holger
holgerris@NOSPAMmail.dk (fjern NOSPAM)

Fra : phg1

Dato : 16-11-03 19:33

"H. Ris" skrev d. 14-11-03 21:57 dette indlæg :

> [...]
slukke
> for blæseren ?, bliver kortet for varm og ustabil eller hvad ?

jeg tror rolig du kan regne med at dit kort bliver varm hvis du fjerner
blæseren den sidder der jo ike for sjov skyld
men der findes jo heldigvis andre løsninger zalman har udviklet nogle
passive køleelementer der kan monteres,ellers findes der jo også nogle
low noise blæsere der er specielt udviklet til grafikkort
mvh poul.

http://www.kandu.dk/