Anonyme overspisere
Fra : JOPO

Dato : 14-11-03 20:45

Hej G

Nogle der har erfaring med emnet. Mener der er nogle grupper på
Frederiksberg, men er der flere i landet, hvor og hvilke dage er de "åbne"

Håber at høre fra jer

JP

Fra : Ninett Green

Dato : 20-11-03 09:27

"JOPO" <johnpost@jodies.dk> skrev i en meddelelse
> Hej G
>
> Nogle der har erfaring med emnet. Mener der er nogle grupper på
> Frederiksberg, men er der flere i landet, hvor og hvilke dage er de
"åbne"

Anonyme Overspisere OA er en underafdeling af Anonyme Alkoholikere AA og der
er grupper mange steder i landet. Du kan kontakte AA pr. telefon og få at
vide hvor der er grupper i Danmark.

Jeg kom der da jeg boede i Kbh. og havde virkelig meget glæde af møderne.
Alene det at være sammen med andre der arbejder med en spiseforstyrrelse,
gør at det bliver nemmere at acceptere, at man selv også har en lille
"hæklefejl i kysen" - at man ikke er alene.....

Held og lykke

Ninett

Slankemagasinet.dk

Fra : Mette

Dato : 04-12-03 10:27

"Ninett Green" <nospam-ninett@greenshus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gør at det bliver nemmere at acceptere, at man selv også har en lille
> "hæklefejl i kysen" - at man ikke er alene.....

Jeg ringede engang til en fantastisk sød dame fra AO - via nummeret fra AA.
Hun havde vagt på tlf den aften og vi talte en time. Bare den samtale
gjorde, at jeg ikke overspiste i en måned derefter! Jeg havde indset at mit
problem var tvangsoverspisning og det var frygteligt. Jeg åd ALT i fryser og
køleskab (bortset fra ting som smør og ketchup). Spiste en hel pose
æbleskiver ad gangen osv. Det var et helvede. Jeg kunne bare ikke stoppe.
Jeg fik desværre ikke taget mig sammen til at komme til møder, men jeg har
hendes nr. hvis det skulle brænde på.