9, kl. færdighedregning
Fra : RuneStone

Dato : 14-11-03 16:02

hvor kan jeg finde sådan nogle færdighedsregninger som er på 9. klasses
niveau ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 14-11-03 17:00

On Fri, 14 Nov 2003 16:01:52 +0100, "RuneStone" <rune@rtk-design.dk>
wrote:

>hvor kan jeg finde sådan nogle færdighedsregninger som er på 9. klasses
>niveau ?
>
>mvh. Rune Thougaard

Kan man ikke få de tidligere FSA-opgaver ved ministeriet - det mener
jeg helt bestemt. Det er dem vi selv fik, da jeg gik i 9. & 10.

Fra : RuneStone

Dato : 14-11-03 21:53

> Kan man ikke få de tidligere FSA-opgaver ved ministeriet - det mener
> jeg helt bestemt. Det er dem vi selv fik, da jeg gik i 9. & 10.

Jeg går selv i 9. og ville gerne øve mig lidt på sådan nogle opg. så der for
søger jeg et sted hvor jeg kan få fat i dem, med post, eller downloade dem
så de er lige til at printe.

har du et link eller noget hvor jeg kan finde det ville jeg blive glad.

Eller er det snyd ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : acm

Dato : 14-11-03 23:23

Prøv evt. at spørge din lærer om ikke han/hun har nogle restopgaver fra de
foregående års eksaminer, som du kan få og regne....

Hilsen Jacob

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 14-11-03 23:41

On Fri, 14 Nov 2003 21:53:27 +0100, "RuneStone" <rune@rtk-design.dk>
wrote:

> [...]
>så de er lige til at printe.
>
>har du et link eller noget hvor jeg kan finde det ville jeg blive glad.

Det er ikke snyd, det er at øve sig, det bliver din lærer sikkert glad
for
www.matematikbogen.dk er ganske god