Har jeg fremmede på maskinen
Fra : Henrik Hougaard

Dato : 13-11-03 22:28

Hvis jeg bruger Netstat får jeg følgende :

TCP kontor:3351 baym-cs34.msgr.hotmail.com:1863 ESTABLISHED

Betyder det at en fremmed har "logget på" min PC?

I så fald må min firewall i D-link router være sat forkert op - øvv!

--
Henrik Hougaard
email : fam.hougaard@nejtakstofanet.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-11-03 22:30

On Thu, 13 Nov 2003 22:27:57 +0100
"Henrik Hougaard" <fam.hougaard@nejtakstofanet.dk> wrote:
> [...]
>
> Betyder det at en fremmed har "logget på" min PC?
>
> I så fald må min firewall i D-link router være sat forkert op - øvv!

har du MS Messenger eller outlook kørende?

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 13-11-03 22:34

> har du MS Messenger eller outlook kørende?

Ja MS Messenger kører.

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 13-11-03 22:37

> har du MS Messenger eller outlook kørende?

Du har ret - det var MS Messenger. Når jeg lukker den ned forsvinder den
mystiske connection.

Men MS Mes. starter desværre aut. når Outlook express startes (for at læse
NG) - kan man undgå dette?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-11-03 23:01

On Thu, 13 Nov 2003 22:36:46 +0100, "Henrik Hougaard"
<fam.hougaard@nejtakstofanet.dk> wrote:

> Men MS Mes. starter desværre aut. når Outlook express startes (for at læse
> NG) - kan man undgå dette?

Hvad sker der, hvis du i Tools | Options | General slår
'Automatically log on to Windows Messenger' fra?

-A
PS: FUT
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 13-11-03 23:12

Henrik Hougaard wrote:

> Du har ret - det var MS Messenger. Når jeg lukker den ned forsvinder
> den mystiske connection.
>
> Men MS Mes. starter desværre aut. når Outlook express startes (for at
> læse NG) - kan man undgå dette?

Den letteste måde at slippe af med den på:
Omdøb mappen Messenger i c:\programmer...

mvh
Anders