Fjernsynskoeb......maybe OT
Fra : Anders

Dato : 13-11-03 21:56

Halloejsa Alle

Det her maaske lidt OT, men jeg kan ikke rigtigt finde andre relevante
grupper at poste det i.
Jeg planlaegger at koebe et nyt Fjernsyn her til Januar (Haaber at
finde et godt tilbud). Da jeg ikke har taenkt mig at spendere en paen
portion penge (5 -10k) paa noget bras, kunne jeg godt taenke mig at
hoere om der er nogen af jer der kender nogle gode links til steder,
hvor man kan laese andmeldelser?
Jeg har proevet google, men synes ikke rigtigt den giver nogle gode
svar.
Eller maaske nogen af jer film/tv entusiaster har nogen gode raad til,
hvad man skal vaere opmaerksom paa, saaledes at man ikke bliver taget
i r......?
Og ligeledes hvilke maerker der kvalitet osv...?

Paa forhaand tak!!
Anders

Fra : HKJ

Dato : 13-11-03 22:04

"Anders" <ah13@hotmail.com> wrote in message
> Det her maaske lidt OT, men jeg kan ikke rigtigt finde andre relevante
> grupper at poste det i.

dk.teknik.tv+video

> [...]
> i r......?
> Og ligeledes hvilke maerker der kvalitet osv...?

Jeg har selv et 32" Philips 100Hz bredskærm med bevægelses kompensation, det
er jeg glad for.

Bredskærm TV er ikke særlig anvendeligt til almindeligt TV kiggeri, men hvis
du ser mange DVD'er er bredskærm dejligt.

Fra : Taba

Dato : 13-11-03 22:09

dk.teknik.tv+video er nok et bedre sted at spørge (selvom der er (en del?)
mennesker der har styr på deres udstyr herinde)

/Taba

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 14-11-03 13:14

Hej Anders

Hvis det var mig der var i din situation, ville jeg besøge en hifiklubbens
butikker: http://www.hifiklubben.dk

Du kan fx købe et 32" Thomson widescreen TV for 6999 kr. Hvis du er heldig
kan du måske få fingrene i en demomodel. Nogen gange kan du faktisk spare
4000-5000 kr. Fordelen ved at handle i Hifi klubben er, at medarbejderne der
vejleder dig, faktisk ved noget om de produkter de sælger i modsætning til
Fona, Bilka, Electric City osv. Jeg ejer selv et Loewe 32" Widescreen TV
købt i Hifi klubben.

Held og lykke med købet.

Mvh.
Martin