Ang. GN Store Nord
Fra : Morten Clausen

Dato : 13-11-03 15:18

Hej NG,

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal beholde mine aktier i GN Store Nord. Hvad
tror I at den vil komme til at stå i løbet af det næste års tid?

Med venlig hilsen
Morten Clausen

Fra : All Mighty

Dato : 15-11-03 18:02

"Morten Clausen" <mortenclausen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Jeg er lidt i tvivl om jeg skal beholde mine aktier i GN Store Nord. Hvad
> tror I at den vil komme til at stå i løbet af det næste års tid?

No one knows.

Men GN Store Nord ER dyr målt på basale nøgletal ... eksempel er kursen i
forhold til forventet indtjening pr. aktie (P/E est.) 21,55, mens
KFX-indekset generelt ligger på ca. 16.

Samtidig driver de altså ikke virksomheden nær så godt som konkurrenterne, i
hvert fald målt på indtjeningsmarginer (se evt. ReSound vs. William Demant).

Omvendt så fortsætter GN givetvis med at være dyr, også i løbet af det
kommende år.

Helt uden ansvar, så tror jeg at GN nok skal stige med 10%-20% over det
kommende års tid.... men jeg tror samtidig man kan opnå samme afkast og en
lavere risiko ved f.eks. TDC, eller en generel eksponering i KFX-indekset.

Bamse vil nok ikke give mig ret i en eksponeringen i KFX-indekset, da han
mener at risikospredning er noget pjat banker har fundet på... Jeg er - som
det fremgår i en anden tråd - uenig.

Fra : Peter Thomsen

Dato : 15-11-03 20:11

"All Mighty" <No@way.dk> wrote in message

> Bamse vil nok ikke give mig ret i en eksponeringen i KFX-indekset, da
> han mener at risikospredning er noget pjat banker har fundet på...
> Jeg er - som det fremgår i en anden tråd - uenig.

Hvem er bamse ??
--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : All Mighty

Dato : 15-11-03 22:40

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bp5t36$2d7s$1@news.cybercity.dk...
> "All Mighty" <No@way.dk> wrote in message
>
> Hvem er bamse ??
> --

Se tråden "Index Tracking Stock"

Fra : Peter Thomsen

Dato : 15-11-03 23:51

> Se tråden "Index Tracking Stock"

Har jeg ikke på min server. Du kunne måske linke til den når ikke du
refererer ??

Fra : All Mighty

Dato : 16-11-03 11:53

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:bp69vm$2vfb$1@news.cybercity.dk...
> Har jeg ikke på min server. Du kunne måske linke til den når ikke du
> refererer ??

http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=gqkmqv8ackp3hco09ordjmk1fq4qdmcpdm%404ax.com&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26ie
%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26group%3Ddk.penge.investering