Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
list OT : Fotos fra Iron Maiden koncerten ~
Fra : Jesper Bach

Dato : 13-11-03 12:00

Nogen der tog billeder til fotoalbummet, og som de har lyst til at vise frem
til kritik ?

Muligvis OT, men eneste anden gruppe jeg kunne finde vedr. subj. er
dk.kultur.musik.klassisk, og der er jo nok ikke lige nogen der.....

mvh.

Jesper

Fra : rosenauer.dk

Dato : 13-11-03 13:23

Hej Jesper!

Nåede desværre ikke derud i går, men hvis du generelt er til koncertbilleder
fra koncerter på dansk jord, så check http://rosenauer.dk . Kommentarer og
kritik modtages meget gerne =)

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Dag Stinus

Dato : 13-11-03 20:07

"Jesper Bach" <jesper.bach@nospam.12move.dk> wrote in message
> Nogen der tog billeder til fotoalbummet, og som de har lyst til at vise
frem
> til kritik ?

[klip]
Spændende at se om der dukker nogen op, for arrangøren dkbmotor gjorde da
hvad de kunne for at ingen tog billeder. Blev en enkelt fyr med sit
mobilos-kamera opdaget blev vagternes lommelygter straks rettet mod ham.
Bl.a. havde man placeret en spotter med kikkert på et stillads og det så
ikke ud til at være publikums forgodtbefindende der interesserede ham udfra
kikkertretningen af bedømme.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Jesper Bach

Dato : 13-11-03 20:44

?

> [...]
> Bl.a. havde man placeret en spotter med kikkert på et stillads og det så
> ikke ud til at være publikums forgodtbefindende der interesserede ham

Jeg undrede mig godtnok over hvad Fætrene med lommelygterne rendte rundt og
lavede, men i min lettere ophidsede tilstand (sagde jeg overrislede
kunne jeg ikke regne den ud, før jeg stop op her til morgen.

Jesper

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 14-11-03 02:44

On Thu, 13 Nov 2003 11:59:31 +0100, "Jesper Bach"
<jesper.bach@nospam.12move.dk> wrote:

>Nogen der tog billeder til fotoalbummet, og som de har lyst til at vise frem
>til kritik ?

Jeg har nogle stykker...
-men jeg skal lige have afklaret nogle copyright spørgsmål inden jeg
lægger dem ud til offentlig beskuelse på min egen hjemmeside; om det
ikke er klaret på denne side af weekenden, kan de på mandag ses på
heavyjam.dk (bemærk at man skal registrere sig som bruger for at kunne
se dem, da det har formen af et nyhedsbrev).

--
Jacob Dinesen
icq uin: 10669523

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 17-11-03 18:17

On Thu, 13 Nov 2003 11:59:31 +0100, "Jesper Bach"
<jesper.bach@nospam.12move.dk> wrote:

>Nogen der tog billeder til fotoalbummet, og som de har lyst til at vise frem
>til kritik ?

Så er mine billeder fra koncerten lagt ud; de kan findes her:

http://www.heavyjam.dk/ezine/arkiv/index.php?id=377

Kritik modtages gerne.

--
Jacob Dinesen
icq uin: 10669523

Fra : Jesper Bach

Dato : 20-11-03 21:14

"Jacob Dinesen" <j@"RE*M`´O*VE"cobdinesen.net> wrote in message

> Så er mine billeder fra koncerten lagt ud; de kan findes her:

> [...]

Var for første gang til Maiden koncert, og måtte spørge min, tydeligvis
meget mere erfarne, sidekammerat : Hvad f....... er det de råber lige før
Maiden kom på scenen ?

Anyways, det er jo koncertbilleder, så farver kan man vel ikke tillade sig
at kritisere, men jeg synes, at specielt dine billeder af guitaristerne
(1,10,12,15,18) , gengiver rigtig meget af den nerve og energi, som de har
(havde) live. Dickinson synes jeg ikke rigtig jeg kan genkende, men man må
jo så sige, at hans scenografi (3 armbevægelser der gentages igen og igen)
ikke ligefrem er fantastisk i sig selv. Han er også noget selviscenesat med
kostumer osv. hvor guitaristerne bare fyrer den af fra hoften

Tusind tak fordi du gad gøre dig umage med at smide billederne online - en
mindeværdig aften på alle måder.

Jesper

Fra : Jesper Bach

Dato : 20-11-03 21:18

Synd der ikke kom et billede med af Boris

/jesper

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 21-11-03 14:16

On Thu, 20 Nov 2003 21:14:01 +0100, "Jesper Bach"
> [...]

>ikke ligefrem er fantastisk i sig selv. Han er også noget selviscenesat med
>kostumer osv. hvor guitaristerne bare fyrer den af fra hoften

Kritiser gerne farverne...der er bare ikke meget at gøre ved dem når
lys og røg nu en gang er sådan ;)

>Tusind tak fordi du gad gøre dig umage med at smide billederne online - en
>mindeværdig aften på alle måder.

Jamen da selv tak :)

--
Jacob Dinesen