Så er Teasertraileren til Harry Potter 3 u~
Fra : Zif

Dato : 13-11-03 08:01

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 13-11-03 11:47

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skrev i en meddelelse :
> Se den her

http://harrypotter.warnerbros.com/web/dailyprophet/article.jsp?id=POA_Teaser
_trailer

> Ser ret godt ud indtil videre.

Tusindt tak for linket, det ser ud til at blive et glædeligt gensyn med
Harry Potter og resten af banden! Jeg er især imponeret over, at de har fået
Richard Harris' afløser til rollen som Dumbledore til at ligne utroligt
godt.

> Zif

Mvh
Mads

Fra : Michael Skov

Dato : 13-11-03 15:23

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skriver:
>Se den her
>
>http://harrypotter.warnerbros.com/web/dailyprophet/article.jsp?id=POA_Teaser_trailer
>
>Ser ret godt ud indtil videre.
>
>Zif

Jamen det ser jo ud som det skal. Glæder mig

Og hvis ventetiden bliver for lang er der jo altid LOTR ROTK (-;

Tak For linket.

MU!

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 04:37

Er det bare mig, eller begynder de unger at se lidt for 'store' ud'?

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Zif

Dato : 14-11-03 07:49

Det er sejt, så kan man ligesom føle at de følger med bøgerne,
jeg synes det er perfekt at de ser mere voksne ud.

Zif

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 14-11-03 07:52

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skrev i en meddelelse :
> Det er sejt, så kan man ligesom føle at de følger med bøgerne,
> jeg synes det er perfekt at de ser mere voksne ud.

Enig. Daniel Radcliffe, der spiller Potter, er 14 - i Prisoner of Azkaban
skal han spille en 13-årig dreng, så det er vel for så vidt ikke noget
problem i mine øjne.

> Zif

Mvh
Mads

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 14-11-03 13:11

Mads Holmsgaard Eriksen's utterance expressed in

> Enig. Daniel Radcliffe, der spiller Potter, er 14 - i Prisoner of Azkaban
> skal han spille en 13-årig dreng, så det er vel for så vidt ikke noget
> problem i mine øjne.

Det er da netop ret prefekt ja - det er meget nemmere
at spille under sin alder end omvendt :)

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-03 19:38

Men han (og de andre) ligner jo nogen på 17-18år! Åbenbart kun mig der ser
det som et problem... Måske jeg ikke skulle have læst bøgerne

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Christina Estrup

Dato : 16-11-03 09:55

Zif wrote:
> Se den her

http://harrypotter.warnerbros.com/web/dailyprophet/article.jsp?id=POA_Teaser_trailer

> Ser ret godt ud indtil videre.
>
> Zif

Helt enig! Højdepunktet for mig var, da Dementor'en kommer ind ad vinduet.

Er der nogen, der ved, hvor man kan se nogle ordentlige billeder af David
Thewlis som Lupin? Man ser ham ikke ret meget i traileren.
--
Christina Estrup