Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens foto: Coca-Cola julen 2003
Fra : Fums

Dato : 12-11-03 23:23

Jeg lagde i dag dette http://fums.dk/2003/11/index.htm#8 billede på
FotoKritik.dk i stedet for her i gruppen. Aldrig før har jeg gået så mange
kommentarer...

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Martin Franch

Dato : 12-11-03 23:32

Jeg lagde i dag dette http://fums.dk/2003/11/index.htm#8 billede på
> FotoKritik.dk i stedet for her i gruppen. Aldrig før har jeg gået så mange
> kommentarer...

Det lyder skægt - jeg kan nu ikke se dit billede på fotokritik.dk ?

Mvh Martin Franch

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-11-03 00:03

Martin Franch (franch-leragerFJERN_DETTE@wanadoo.dk) skrev følgende:
> Jeg lagde i dag dette http://fums.dk/2003/11/index.htm#8 billede på
>
> Det lyder skægt - jeg kan nu ikke se dit billede på fotokritik.dk ?

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=50034

Lidt "kedelige" kommentarer... :)

- Martin

Fra : Fums

Dato : 13-11-03 00:19

Martin Petersen skrev news:boue3m$1do5$1@news.cybercity.dk
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=50034
>
> Lidt "kedelige" kommentarer... :)

Jep. Jeg er også overrasket over hvor svært det er at få det skarpt på
kapsen, baggrund uden skygge, og en tydelig etiket.

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Mic Holm

Dato : 13-11-03 01:46

Ja undskyld mig, men det billede er vist ikke værd at kommentere...? Der er
måske en grund til at du ingen kommentarer får hvis du poster et så
uintressant billede? - Stor kunst er det jo ikke (Eller måske har jeg ikke
forstand på kunst)

--Michael

Fra : Fums

Dato : 13-11-03 03:11

Mic Holm skrev news:bouk7i$1mdr$1@news.cybercity.dk
> [...]
> måske en grund til at du ingen kommentarer får hvis du poster et så
> uintressant billede? - Stor kunst er det jo ikke (Eller måske har jeg ikke

Hvorfor blander du kunst ind i det? Det har intet med hinanden at gøre

Fra : Deaster

Dato : 13-11-03 11:46

Fums wrote:
> Jeg lagde i dag dette http://fums.dk/2003/11/index.htm#8 billede på
> FotoKritik.dk i stedet for her i gruppen. Aldrig før har jeg gået så
> mange kommentarer...

Medmindre det af en eller anden grund er meningen at det skal være rystet og
uskarpt, er det godt nok et ringe billed.

Deaster

Fra : Frank

Dato : 13-11-03 13:36

Hej Fums,

> Jeg lagde i dag dette http://fums.dk/2003/11/index.htm#8 billede på
> FotoKritik.dk i stedet for her i gruppen. Aldrig før har jeg gået så mange
> kommentarer...

Jeg må tilslutte mig majoriteten - et utrolig skidt billede. Enten skal mine
briller pudses, ellers er det virkelig lykkedes dig, at få både baggrund,
forgrund og motiv helt ud af fokus. Skygger og lys er også gået galt, og med
mindre din væg er malet fesen grøn, så tror jeg også du har et problem med
din farveopsætning.

Når jeg kigger på dine andre billeder, kan jeg ikke forstå at du har lagt
dette billede op til kritik?!

Mvh Frank

Fra : JJ

Dato : 13-11-03 15:18

> [...]
> Jeg lagde i dag dette http://fums.dk/2003/11/index.htm#8 billede på
> FotoKritik.dk i stedet for her i gruppen. Aldrig før har jeg gået så mange

Jamen så lad os da gå til sagens kerne. Hvorfor i alverden skal vi andre se
dette billede????? Vil du blot have opmærksomhed for opmærksomhedens skyld
eller hvad? Det kan da ikke være fordi du vil have konstruktiv kritik?

At billedet er totalt uskarpt, motivet dødsygt og lyslægningen komplet
umulig, behøver vi vel ikke fortælle dig. Det ved du i forvejen. Så hvad
skal vi bruge dit billede til? Og hvad skal du bruge vores kommentarer til?

/Jan

Fra : Fums

Dato : 13-11-03 21:18

JJ skrev news:3fb392a4$0$95037$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> [...]
> dette billede????? Vil du blot have opmærksomhed for opmærksomhedens skyld
> eller hvad? Det kan da ikke være fordi du vil have konstruktiv kritik?

Årsagen til billedet findes i teksten under