Pr. efterkrav.
Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 12-11-03 21:15

Hejsa!

Er der nogen der ved nogle gode steder hvor man kan bestille film pr.
efterkrav?

/Martin

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 12-11-03 21:34

"Martin Mørk Jensen" <martin-mj@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>

> Er der nogen der ved nogle gode steder hvor man kan bestille film pr.
> efterkrav?

Rettelse!!!! Jeg mente at få et giro kort sendt med! Er der nogen der kender
nogen steder?

/Martin

Fra : Christoffer

Dato : 12-11-03 22:09

"Martin Mørk Jensen" <martin-
> Rettelse!!!! Jeg mente at få et giro kort sendt med! Er der nogen der
kender
> nogen steder?

Hej Martin

Jeg ved godt at det ikke besvare dit spørgsmål, men hvis du har et
Dankort/Visakort så kan du gøre det meget nemmere. For det første så er der
meget stor sikkerhed omkring at handle med Dankort/Visakort. Hvis den
forretning du f.eks. køber en DVD af viser sig at være en fusker og ikke
sender DVD'en til dig, kan du gå ned i din bank og få dem til at føre dine
penge tilbage. Det tror jeg ikke man kan med giro. For det andet så tror jeg
det er meget få forretninger der sælger pr. efterrav eller girokort. Jeg har
aldrig haft problemer med at købe med Dankort/Visakort, og det gælder både i
lille Danmark, USA og England.

Mvh
Christian

Fra : HKJ

Dato : 12-11-03 22:10

"Martin Mørk Jensen" <martin-mj@FJERNDETTEmail.dk> wrote in message

> Rettelse!!!! Jeg mente at få et giro kort sendt med! Er der nogen der
kender
> nogen steder?

Det bruges da næsten ikke mere*, men ved www.axelmusic.dk kan du bruge
bankoverførsel når du køber udenlanske film.

Hvis man har plastic er det også dumt at bruge andre betalingsmåder, da
sikkerheden er størst på kreditkort.

*Jeg har faktisk oplevet det for nogle måneder siden, det var ved
www.rillen.dk , de havde vedlagt et girokort.

Fra : Defcon

Dato : 13-11-03 11:28

> [...]
>
> "Martin Mørk Jensen" <martin-mj@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Rettelse!!!! Jeg mente at få et giro kort sendt med! Er der nogen der

CDOn.com kan du få det sådan, men jeg vil også opfordre til brug af dankort
i stedet... det er meget nemmere.... faktisk for nemt..... ARRG

/Rasmus

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-11-03 17:33

> Er der nogen der ved nogle gode steder hvor man kan bestille film pr.
> efterkrav?

hvis du ikke har plastickort (lissom mig - så vil jeg anbefale dig at
oprette en pcbank og overføre den vej - det er lisså billigt som kort og
skide nemt - og gør du det hos axelmusic får du det osse til gode priser
uden nogen gebyrer overhovedet - desuden kan du handle i andre regioner til
gode priser.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight