SAR 4 ?
Fra : Gerner

Dato : 12-11-03 17:18

>Search And Rescue 4 is a civilian helicopter flight simulation.

Er det noget at have ?

Ikke mange oplysninger på simw. så jeg ved ikke om det er en fps eller 3ps.

--
Gerner
285WU/1373hrs

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 12-11-03 21:54

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> Er det noget at have ?
>
> Ikke mange oplysninger på simw. så jeg ved ikke om det er en fps eller 3ps.

Lidt info + screens
http://tinyurl.com/ur6x

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 12-11-03 23:45

On Wed, 12 Nov 2003 21:53:31 +0100, "Kenneth Iversen"
<no.valid.email.adress@for.you.duh> wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

>Lidt info + screens
>http://tinyurl.com/ur6x

Desværre, jeg går ikke ind på ukendte sites.
Simw har rigeligt med info om spillet, blot ikke om det er fps eller hvad.
Og er det noget at have.
Der må vel have været en sar-/1-2-3 i forvejen.

--
Gerner
286WU/1378hrs

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 12-11-03 23:51

> Desværre, jeg går ikke ind på ukendte sites.

Det er jo så bare ærgeligt.

/Kenneth Iversen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-11-03 01:27

In news:dld5rvojuoup9ueamf94chqn3e319cfad6@4ax.com,
Gerner <nospamadress@postkasse.dk> carefully typed:

Snip

> Desværre, jeg går ikke ind på ukendte sites.

Tag det roligt, det er en totalt ufarlig side hos gamespot.com

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?