Skærme
Fijala 3554
LG Flatron L1710B - hvordan er den?
Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 12-11-03 16:40

Hey...

Nu er jeg efterhånden blevet mere og mere sikker på hvilken skærm der er den
perfekte for mig. Til at starte med var jeg lun på Samsung SyncMaster 172S,
så blev det Acer AL732, men nu er jeg altså havnet på en LG Flatron L1710B,
som tilogmed er billigere end de to førstnævnte. Men hvordan er den? Er der
nogen der har erfaringer med skidtet

Det er et S-IPS panel der sidder i - mere info her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514967938

http://makeashorterlink.com/?Q3CB23486

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 12-11-03 17:20

Hvorfor tror du der sidder et S-IPS panel?
Med andre ord, hvor har du den information fra??

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 12-11-03 17:25

[8000] Lasse Ramsgaard wrote:
> Hvorfor tror du der sidder et S-IPS panel?
> Med andre ord, hvor har du den information fra??

Her.. det står ud for skærmen!

http://www.lge.de/cgi-bin/lge.cgi?func=produktgruppe&bid=1&gid=5&sess=-_HZ.X4vFq1i__E&sess=-_HZ.X4vFq1i__E

--
Martin K

Fra : ehj

Dato : 12-11-03 20:48

> Her.. det står ud for skærmen!

http://www.lge.de/cgi-bin/lge.cgi?func=produktgruppe&bid=1&gid=5&sess=-_HZ.X4vFq1i__E&sess=-_HZ.X4vFq1i__E

De har testet den på www.prad.de engang(eller også var det dens søster, men
indholdet er vist det samme). Kig der!

mvh E

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 12-11-03 21:32

ehj wrote:
> De har testet den på www.prad.de engang(eller også var det dens
> søster, men
> indholdet er vist det samme). Kig der!

Det var den..

http://www.prad.de/guide/screen287.html

Her er yderligere specs

--
Martin K

Fra : E. Jensen

Dato : 13-11-03 10:10

Og her er selve testen http://www.prad.de/new/tests/lgl1710b.html

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 13-11-03 17:35

E. Jensen wrote:
> Og her er selve testen http://www.prad.de/new/tests/lgl1710b.html

Jeg takker mange gange - den havde jeg ikke selv fundet...

--
Martin K

Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 14-11-03 11:54

Ja, jeg må da give dig ret i at den er med S-IPS panel. Men det er så kun
modellerne produceret efter marts 2003.
Er der nogen der ved hvordan man så sikre sig en skærm med S-IPS panel.
Altså kan man udlede noget fra modelnummeret eller noget??

Med venlig hilsen
Lasse Ramsgaard

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 14-11-03 23:57

[8000] Lasse Ramsgaard wrote:
> [...]
> Er der nogen der ved hvordan man så sikre sig en skærm med S-IPS
> panel. Altså kan man udlede noget fra modelnummeret eller noget??

Se det er jo for alvor rigtig interessant... jeg lytter øren...

--
Martin K

Fra : Lars

Dato : 13-11-03 07:28

On Wed, 12 Nov 2003 16:39:54 +0100, "Martin Kirschmeyer"
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

>Men hvordan er den? Er der
>nogen der har erfaringer med skidtet

Jeg er meget tilfreds med min, som jeg har haft i ca. ½ år. Godt
klart, skarpt billede og ikke nogen problemer i de spil jeg har
spillet.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 13-11-03 17:35

Lars wrote:
> Jeg er meget tilfreds med min, som jeg har haft i ca. ½ år. Godt
> klart, skarpt billede og ikke nogen problemer i de spil jeg har
> spillet.

Super - det var lige sådan noget jeg ville høre

--
Martin K