Et gammelt caveman spil?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 12-11-03 16:14

Hejsa

Kæresten har givet mig den opgave at finde et gammelt spil

Man spiller en huleboer og løber rundt (set fra siden, venstre mod højer)
med en kølle og banker ting, og så kan man samle nogle godter op (bla.
donuts).

Er der nogle der kan huske hvad det hedder, og evt. om man kan downloade
det?

Jeg har brugt rimelig lang tid på det nu, og kan ikke rigtig finde noget.

mvh Frank

Fra : Devast8or

Dato : 12-11-03 16:14

Frank K. Jensen wrote:
> [...]
> downloade det?
>
> Jeg har brugt rimelig lang tid på det nu, og kan ikke rigtig finde

Det lyder som Prehistorik. En søgning gav mig den her. Der er et download
link, aner ikke om det virker.

HTH

Devast8or

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-11-03 16:38

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det lyder som Prehistorik. En søgning gav mig den her. Der er et download
> link, aner ikke om det virker.
>
> HTH
>
> Devast8or

Hæ hæ, du glemte linket
Jeg lavede et hurtigt søg på google, og der kom da noget frem
http://makeashorterlink.com/?L68B25486

Kim Larsen

Fra : Devast8or

Dato : 12-11-03 20:22

Kim Larsen wrote:

> Hæ hæ, du glemte linket
> Jeg lavede et hurtigt søg på google, og der kom da noget frem
> http://makeashorterlink.com/?L68B25486
>
> Kim Larsen

Aarrghh, sådan noget gør jeg altid! Men jeg fandt det da igen -
http://www.freeoldies.com/download.php3?game=Prehistorik

Download linket fører dig så ind på www.jeuxanciens.com, hvorefter du bare
skal trykke "action" køre lidt nedaf og trykke på "prehistorik" for at
downloade :)

Devast8or

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 12-11-03 21:15

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Det lyder som Prehistorik. En søgning gav mig den her. Der er et download
> link, aner ikke om det virker.

JA! Det var Prehistorik det hed. Takker

mvh Frank

Fra : Defcon

Dato : 12-11-03 16:33

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> det?
>
> Jeg har brugt rimelig lang tid på det nu, og kan ikke rigtig finde noget.

Dwt kunne være spillet "Chuck Rock".... Ganske sjovt spil (Især 2'eren hvor
man spiller hans søn - Fik helt lyst til selv at spille det .... men jeg
har ingen anelse om hvor man kan finde det

Fra : pizza

Dato : 12-11-03 17:18

Kan ikke huske om det er Caveman Ninja eller Prehistorik Man, men den kan
spilles i MAME..var den ikke engang et arkadespil?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-11-03 17:30

In news:3fb25d4c$0$7876$ba624c82@nntp04.dk.telia.net,
pizza <pizzaaa@pizzaaaaa.com> carefully typed:
> Kan ikke huske om det er Caveman Ninja eller Prehistorik Man, men den
> kan spilles i MAME..var den ikke engang et arkadespil?

I MAME.

Fra history.dat:

1. Caveman Ninja (1991)
2. Congo's Caper (1993, Nintendo Super Famicom)
3. Joe & Mac 3 - Lost in the Tropics (Nintendo Super Famicom)
4. Joe & Mac Returns

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Christoffer

Dato : 12-11-03 18:19

> [...]
jeg
> har ingen anelse om hvor man kan finde det

Det har jeg til Amiga 500 men jeg ved godtnok ikke om det virker for de
disketter er ret skrøbelige. Men det var et sjovt spil :)

Mvh
Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-11-03 01:24

In news:3fb26b85$0$95104$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Christoffer <christoffertheviking@yahoo.dk> carefully typed:
> "Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in
>

> Det har jeg til Amiga 500 men jeg ved godtnok ikke om det virker for
> de disketter er ret skrøbelige. Men det var et sjovt spil :)

Hej Christian.

De originale Amiga-versioner af begge Chuck Rock spil er blevet frigivet
af Eidos (Core) og ligger her til download:
http://www.back2roots.org/Games/ADF-Games/C/20/

Derfor kan jeg med sikker og fattet røst erklære:

Sig til hvis du vil have en frisk kopi til at spille på din A500 - jeg
har udstyr der kan klare den slags. Du betaler disks og porto, resten
klarer jeg.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Christoffer

Dato : 13-11-03 12:11

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in > Derfor kan jeg med
> [...]
>
> Sig til hvis du vil have en frisk kopi til at spille på din A500 - jeg
> har udstyr der kan klare den slags. Du betaler disks og porto, resten

Hej Sune

Jeg mangler joystick og mus til min A500, ( jeg tror det er min hårhændede
behandling af udstyret der er skyld i det
For det andet så har jeg oplevet at det er bedst at beholde minderne om de
gamle spil, end at genopdage spillene for der er bare sket en masse siden de
gode gamle dage, så kan man godt blive skuffet.

Men hvis du kender et sted hvor man kan få joystick til en A500 så er jeg
meget interreseret.

Mvh
Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-11-03 12:50

In news:3fb366d2$0$95086$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Christoffer <christoffertheviking@yahoo.dk> carefully typed:

Snip

> [...]
> om de gamle spil, end at genopdage spillene for der er bare sket en
> masse siden de gode gamle dage, så kan man godt blive skuffet.

Ja, men man kan også blive overrasket over hvor fede nogle af spillene
stadig er. Sensible Soccer f.eks!

> Men hvis du kender et sted hvor man kan få joystick til en A500 så er
> jeg meget interreseret.

Jeg har et perfekt Wico "Command Control" stick med to knapper du gerne
må få.
Kom og hent det hvis du vil have det. Jeg bor i Valby ved siden af
stationen - slå mig op på Kraks.
Ellers kig i Amiga sektionen hos www.betafon.dk - der er både mus og
joysticks.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Christoffer

Dato : 13-11-03 13:47

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in

> Ja, men man kan også blive overrasket over hvor fede nogle af spillene
> stadig er. Sensible Soccer f.eks!

Ja det er rigtig, Sensible Soccer er kanon, især sammen med vennerne efter
skole Jeg synes faktisk også at Amiga spillene er meget bedre end de
tidlige pc spil, og der er et eller andet specielt over dem. Så jeg tror jeg
vi prøve at spille nogle af dem igen

> Jeg har et perfekt Wico "Command Control" stick med to knapper du gerne
> må få.

Det er rigtig flink af dig men jeg bor i Jylland så jeg vil prøve
betafon og bestille et hjem derfra. Men tusind tak for hjælpen. Hehe når jeg
får det joystick så er der dømt nostalgi trip

MVh
Christian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-11-03 22:30

In news:3fb37d50$0$95090$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Christoffer <christoffertheviking@yahoo.dk> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in

> Ja det er rigtig, Sensible Soccer er kanon, især sammen med vennerne
> efter skole

Eller i øvelokalet til langt ud på morgenen.......

Jeg synes faktisk også at Amiga spillene er meget
> bedre end de tidlige pc spil, og der er et eller andet specielt over
> dem. Så jeg tror jeg vi prøve at spille nogle af dem igen

Heh, det varmer mit gamle hjerte at høre

God fornøjelse.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?