Hvordan investerer man bedst 80k i en mc?
Fra : dul

Dato : 15-04-01 11:06

Til ex. har man en spritny cb 500 m. fuldkåbe - ca. 80k.

Men til 80k. er det også muligt at få fingrene i en ældre (typisk 10 -15 år)
"sportstourer" a la; vfr 750, cbr 1000, zx10 osv....

Lad os antage at der står en velholdt sportstourer med ca. 70.000km. på
klokken og 4 ejere.....

Hvad ville I vælge?

Spritny cb 500 m. kåbe el. den velholdte sportstourer.

Jeg er klar over at mange faktorer spiller ind, men det er lige præcis dem
jeg er ude efter!

Med påskehilsen og lidt alkohol i årerne /

Morten D / Pegaso

Fra : Michael Kristensen

Dato : 15-04-01 12:09

Jeg ville gå efter en 2-4 år gammel mc.
Derefter taber de ikke særlig meget i værdi.
Så nye at de ikke går i stykker.
Man slipper for syn ved ejerskifte

Fra : Armand

Dato : 15-04-01 12:10

dul <dul@get2netNOSPAM.dk> skrev i en
> [...]
> "sportstourer" a la; vfr 750, cbr 1000, zx10 osv....
> Jeg er klar over at mange faktorer spiller ind, men det er lige præcis

De influerende faktorer står du selv for!
Det nytter ikke at der er en der tpper dig med et godt costum-køb, hvis
du aldrig gad plante din røv på en costum-cykel!!!

Spændet imellem en ny CB 500 og en brugt CBR 1000 er også urealistisk
stort - Der må være én af de to du ville fravælge af indlysende
årsager???
I den sidste ende er forsikrings-problematikken en væsentlig hurdle for
de største motorcykler uanset alderen, så dér er der et argument for den
mindre og nye!

Mit(!) valg med 80.000 kr i hånden var en Suzuki SV 650 S fra sidste
'00, som min krystalkugle fortæller mig kan sælges til samme pris om 5
år (!?)

--
Armand.

Fra : Søren Mortensen

Dato : 15-04-01 14:27

> Mit(!) valg med 80.000 kr i hånden var en Suzuki SV 650 S fra sidste
> '00, som min krystalkugle fortæller mig kan sælges til samme pris om 5
> år (!?)

Eller hvis det skal være 4-cyl. så tag en Yamaha FZS 600S - der er masser af
sjov og gode køreegenskaber til lidt af hvert...

Søren
Falco ..... Tidligere Fazer!!

Fra : Armand

Dato : 15-04-01 23:55

Søren Mortensen <edb@hmautomatic.com> skrev i en
> Eller hvis det skal være 4-cyl. så tag en Yamaha FZS 600S - der er
masser
> af sjov og gode køreegenskaber til lidt af hvert...

For ikke at nævne bremserne!!!!

Jovist, Fazer'en har absolut også min bevågenhed. Det er et ultimativt
stykke legetøj - Men falder den ikke liige udenfor den nævnte
beløbsramme??

--
Armand.

Fra : Søren Mortensen

Dato : 16-04-01 14:08

> [...]
>
> Jovist, Fazer'en har absolut også min bevågenhed. Det er et ultimativt
> stykke legetøj - Men falder den ikke liige udenfor den nævnte

Du har ret - bremserne er for fantastiske!!

En 98'er bør koste omkring 75K idag - så det skulle nok kunne gå

Mvh
Søren
Falco

Fra : dul

Dato : 15-04-01 16:06

Armand skrev i meddelelsen <9bbvf7$1a2v$5@news.cybercity.dk>...
>Spændet imellem en ny CB 500 og en brugt CBR 1000 er også urealistisk
>stort - Der må være én af de to du ville fravælge af indlysende
>årsager???

Det er lige præcis det der et mit dilemma...... En CB 500 vælger jeg bla.
fordi den er helt ny og den følelse man har derfor. Fordi den er meget nem
at køre i by som på landet, kan gøre det grimme med de fleste biler og til
Sydfrankrig med kæresten og oppakning kan den sandsynligvis også uden
problemer. Men! - står jeg så om et år og fortryder at jeg ikke købte en
feks. CBR 1000 fordi den gør det hele meget bedre? - på trods af at den er
noget tungere, ikke så økonomisk og ikke er ny??

Jeg ved det ikke! - derfor spørger jeg her, da jeg håber at en af jer har
været gennem det forløb... og gerne vil øse ud af sine erfaringer og
visdomsord til en knap så erfaren )

>Mit(!) valg med 80.000 kr i hånden var en Suzuki SV 650 S fra sidste
>'00, som min krystalkugle fortæller mig kan sælges til samme pris om 5
>år (!?)

Godt valg! - men jeg tror ikke kæresten vil blive glad for at blive placeret
på det "bagsæde", når turen går til Sydfrankrig!!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-04-01 16:30

> [...]
> problemer. Men! - står jeg så om et år og fortryder at jeg ikke købte en
> feks. CBR 1000 fordi den gør det hele meget bedre?

Hvad er det den kan gøre " bedre ", er det bedre at kunne acc. 0-100 på
under 3 sek, end at gøre det på 5 ??
Jeg har aldrig haft en "muskel Mc " og får det heller ikke ! , men at en
given mc, skulle være bedre fordig at den er hurtigre
har jeg aldrig kunnet se, men det er jo smag og behag

_Jeg_ ville vælge en cykel som Honda´en, eller Kawasaki ER-5, men ER-5 er
nok blevet for dyr. så en Honda CB500 med en TCP kåbe,
http://www.tcpsa.com/ )
så kan du også holde ud at køre på den på motorvejen.

> Jeg ved det ikke! - derfor spørger jeg her, da jeg håber at en af jer har
> været gennem det forløb... og gerne vil øse ud af sine erfaringer og
> visdomsord til en knap så erfaren )

Det er jo lige netop det, der er ingen af os der er ens, og hurra for det !
, så er der lidt flere modeller at kikke på

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-01 11:17

> _Jeg_ ville vælge en cykel som Honda´en, eller Kawasaki ER-5, men ER-5 er
> nok blevet for dyr. så en Honda CB500 med en TCP kåbe,
> http://www.tcpsa.com/ )
> så kan du også holde ud at køre på den på motorvejen.

Hmm mellem de to (her skal det lige siges at jeg ikke har ejet nogle af dem,
men prøvet ture på begge) ville jeg HELT klart vælge CB'eren, den virker
meget mere gennemført, både med motor, bremser, køreegenskaber og overall.
men det er jo kun min mening

Mvh
Morten
XS400 Seca
2Stk MTX 125L

Fra : dul

Dato : 16-04-01 15:21

Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen ...

>_Jeg_ ville vælge en cykel som Honda´en, eller Kawasaki ER-5, men ER-5 er
>nok blevet for dyr. så en Honda CB500 med en TCP kåbe,
> http://www.tcpsa.com/ )
>så kan du også holde ud at køre på den på motorvejen.

Hvad med en xj 600 S? - jeg skal iøvrigt prøve en imorgen. Den er fra `98,
kørt 3000km (af en ældre mand), har helkåbe og Givi monorack. Pris: 65k fra
forhandler

Jeg kan ikke lade være med at skæve til Peter Rahbeks vurdering af omtalte
model, som ikke er helt så positiv som CB 500......

Desværre giver en lille prøvetur ikke ret meget fornemelse af den pågældende
mc.

Min nuværende Pegaso `99 købte jeg for 1 måned siden efter en lille (ca. ½
time) prøvetur med kæresten bag på og vi havde kun positivt at sige. Der var
overhovedet ingen tvivl om at det skulle være den. Tilmed er den jo også
ganske flot at se på Desværre har hun udviklet en frygt for at sidde
bag på (på Pegasoen) som fuldstændigt - næsten - aftager, når hun sidder bag
på en CB 500!!

"Jamen, så køb da en CB 500!......" - det gør jeg nok også med mindre at det
viser sig, at XJ 600 S er mindst lige så nem/sjov at håndtere i by som på
lande - og motorvej som en CB 500.

Hvad er jeres vurdering

Mvh
Morten D / Pegaso, til salg

Fra : Søren Mortensen

Dato : 16-04-01 15:51

> Mvh
> Morten D / Pegaso, til salg

Fin kværn ... Nogen ville nok kalde den motorcyklernes Golf - ingen
overraskelser - bare basic god kværn....

Nød meget de første to år af min mc-karierre på ryggen af en XJ 600S...

Og så skader det jo ikke at de holder prisen ret godt!!

Held og kykke...

Søren
Falco

Fra : Peter Sindrup

Dato : 16-04-01 16:25

> [...]
det
>viser sig, at XJ 600 S er mindst lige så nem/sjov at håndtere i by som på

Følg dit eget råd. Køb CB500'eren - for husfredens skyld
Og så gør det jo ikke noget at den (også) kører glimrende ifølge alle dem
der har kørt den

Peter

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-04-01 17:00

Nu ved jeg ikke hvor stor du og kæresten er. Men jeg mener at en CB500 er
for lille til 2.

Jeg startede selv på en XJ600 (til 2). Men den var for lille for mig og min
kæreste. Jeg er 193 cm høj. Så skiftede jeg til en 10 år gammel CBR1000. Den
mener jeg er langt mere komfortabel at kører på, især for 2. Kåben er langt
bedre, noget som jeg sætter pris på når turen går syd på. Og så er det jo
heller ikke at foragte at den har et langt bedre træk, du slipper for
konstant at skulle skifte gear.

Men det burde være muligt at finde nogle brugte, så du kan få en prøvetur.
Det vil gøre valget meget nemmere.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Peter Sindrup

Dato : 16-04-01 19:25

dul skrev i meddelelsen ...

>Jeg kan ikke lade være med at skæve til Peter Rahbeks vurdering af omtalte
>model, som ikke er helt så positiv som CB 500......

Hvor har du læst den test?

Peter

Fra : dul

Dato : 17-04-01 06:57

>Hvor har du læst den test?
>
>Peter

Så vidt jeg husker var det på MC-basen.

Morten / Pegaso

Fra : Peter Sindrup

Dato : 17-04-01 20:29

>Så vidt jeg husker var det på MC-basen.

Tak. Prøver at finde den der.
Hvad var det han specielt var utilfreds med?
Siden denne tråd startede har jeg (gen(læst) de to tests der har været i
TouringNyt,
og det eneste ankepunkt de kunne finde var at kørestillingen kunne være lidt
anstrengt for lange chauffører

Peter

Fra : dul

Dato : 18-04-01 16:56

Peter Sindrup skrev i meddelelsen <3adc9cd9$0$5729
> [...]
>TouringNyt,
>og det eneste ankepunkt de kunne finde var at kørestillingen kunne være

Hej Peter! - du har nok allerede læst Peter Rahbeks prøvekørsel af XJ 600,
så derfor vil jeg bare fortælle om min egen lille oplevelse af CB 500 kontra
XJ 600, som jeg fik lov at prøve igår hos forhandler. Begge var brugte! Der
var ingen tvivl om at CB 500 er den mest harmoniske at de to. Den er bare
dejlige, nem og inspirerende at køre!

Det var bare lige min lille mening

Mvh
Morten D / Pegaso til salg

Fra : Peter Sindrup

Dato : 18-04-01 18:23

dul skrev i meddelelsen <8QiD6.148$ua2.19721@news.get2net.dk>...

>Hej Peter! - du har nok allerede læst Peter Rahbeks prøvekørsel af XJ 600,

Nej det har jeg faktisk ikke.
Hvis du kunde sende den direkte til mig (husk at fjerne dot com i adressen)
eller sende en link ville jeg blive glad.

> [...]
>var ingen tvivl om at CB 500 er den mest harmoniske at de to. Den er bare

Ja, CB500'eren er vel meget "lige ud af landevejen" at køre, i mere end en
forstand.

>Det var bare lige min lille mening

Den er lige så god som alle andre(s).

Peter

Fra : dul

Dato : 18-04-01 21:00

Peter Sindrup skrev i meddelelsen
<3addd1a2$0$5728$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...

>Hvis du kunde sende den direkte til mig (husk at fjerne dot com i adressen)
>eller sende en link ville jeg blive glad.

Et direkte link til testene (der er 2) kan jeg ikke give, men jeg kan
forklare hvordan jeg kommer frem til dem

www.mc-basen.dk skriv "xj600" i søgelfeltet og tryk dernæst på "MC
annoncer". Nu kommer hele rækken af xj600 og tryk så på en vilkårlig
annonce. I bunden af den pågældende annonce er en lille overskrift der
hedder "relaterede artikler". Der har du så de 2 artikler om XJ 600 (både N
og S) + tests af andre modeller.

God fornøjelse

Mvh
Morten / Pegaso til salg

Fra : Armand

Dato : 16-04-01 00:07

> [...]
den er
> noget tungere, ikke så økonomisk og ikke er ny??

Som frisk motorcyklist, vil netop en CBR 1000'ers vægt være et handicap
for dig, også på langt sigt:
Man bliver aldrig så du's med så stor og tung en svend som når man
igennem et par ejerskaber af stadig stigende størrelse kommer i en
stigende rutine p.g.a. større tillid til de mere håndterlige og letkørte
modeller - og måske derefter springer endnu en gang op og denne gang til
en i CBR'erens klasse

Det er en ganske naturlig sag at man efter et par sæson'er pludselig
finder det hidtidige jern for at være for småt, og ønsket om noget
større melder sig. Og eftersom at de færreste vel regner med at skulle
eje den næste bil/motorcykel resten af livet, er der jo intet fortænkt i
at starte op med lidt middelmådighed, og udvikle sig derfra :-/

--
Armand.

Fra : Peter Sindrup

Dato : 16-04-01 15:16

dul skrev i meddelelsen <1PiC6.301$HG6.3885@news.get2net.dk>...

> [...]
>feks. CBR 1000 fordi den gør det hele meget bedre? - på trods af at den er
>noget tungere, ikke så økonomisk og ikke er ny??

Hvis du ikke starter med en "lille" MC vil du aldrig lære at tumle den store

>Jeg ved det ikke! - derfor spørger jeg her, da jeg håber at en af jer har
>været gennem det forløb... og gerne vil øse ud af sine erfaringer og
>visdomsord til en knap så erfaren )

Få rutine på en mindre, for derefter at bevæge dig "opad"

>Godt valg! - men jeg tror ikke kæresten vil blive glad for at blive
placeret
>på det "bagsæde", når turen går til Sydfrankrig!!

Nogle der har erfaringer med passagere bag på sådan en svend?

--
Peter Sindrup
(remove dot com in E-mail address for reply)

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 16-04-01 22:01

> Nogle der har erfaringer med passagere bag på sådan en svend?

Frank og Dorte fra Århus (orange SV650S) har vist været på tur til Frankrig
og retur på den. Han skriver vist ikke her mere?

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 17-04-01 19:45

Steen S. Schmidt <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en

> Frank og Dorte fra Århus (orange SV650S) har vist været på tur til
Frankrig
> og retur på den. Han skriver vist ikke her mere?

Måske flyttede hun og hendes ømme bag efter turen - og tog PC'en med :-/

--
Armand.

Fra : Søren Mortensen

Dato : 18-04-01 08:08

> Måske flyttede hun og hendes ømme bag efter turen - og tog PC'en med :-/

Nej, hun giftede sig med ham istedet - og købte sin egen Bandit!!

Så hun skal nok ikke sidde der igen

Søren
Falco

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 09:22

> Nej, hun giftede sig med ham istedet - og købte sin egen Bandit!!

- - - - og måtte realisere sin PC, for at få råd til bandit'en??

--
Armand.( der er i færd med at slide sin frues PC op!)

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-04-01 19:42

> Mit(!) valg med 80.000 kr i hånden var en Suzuki SV 650 S fra sidste
> '00, som min krystalkugle fortæller mig kan sælges til samme pris om 5
> år (!?)

Til 80K skal man nok snarere lede efter en '99 :-/

--
Adam
SV650S (ikke til salg)

Fra : Armand

Dato : 16-04-01 01:29

Adam Christensen <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message

> Til 80K skal man nok snarere lede efter en '99 :-/

Faktisk ikke!
Selv på dette sene tidspunkt af sæsonen er der S'ere at få til 75.000,-
Kr. Også 2000'ere!
Jeg ser faktisk den kendsgerning at brugt-prissættelserne flakser noget
rundt, som en indikation på at min krystalkugle ikke skønner helt galt

--
Armand.

Fra : Christian Knudsen

Dato : 15-04-01 17:35

"dul" <dul@get2netNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er ude efter!
>
> Med påskehilsen og lidt alkohol i årerne /

Nu kan jeg se, at der allerede er kommet en del forslag, men en anden cykel
jeg ville mene du kunne overveje er en Suzuki GSX600F. Den koster ca.
90-100k fra ny, og er egentlig en pæn cykel, med nogle ok præstationer. Det
kunne være den manglene brik mellem 500 og 1000. Den kan godt fås i en god
stand til en 80k ville jeg mene.

Personligt tror jeg min næste mc bliver en brugt CBR600F til 80-100k, hvis
det kan findes.....Anyway, det bliver først om ca. 2 år.

Held og lykke

Christian
GS500

Fra : Jonas Holt

Dato : 15-04-01 22:52

> [...]
> "sportstourer" a la; vfr 750, cbr 1000, zx10 osv....
>
> Lad os antage at der står en velholdt sportstourer med ca. 70.000km. på

Jeg ville da slet ikke vælge en skruzuki.
Honda power rules!!!
Kan du lide CBR600, kan den da varmt anbefales. Pålidelig, ingen olieforbrug,
17-20 km/l, pæn, 100 hk, nem at skaffe reservedele til, velkørende osv.
Eneste minus er, at man skal bruge værktøj for at fjerne sædet...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-01 11:21

> Jeg ville da slet ikke vælge en skruzuki.
> Honda power rules!!!
hehe så kommer den gamle skrøne frem.. Honda er for bøsser )
Det er bare blevet lidt farligt at sige, når man nu selv har 2 stk MTX'ere
) + At man synes mere og mere om Honda, men mon det bare siger noget om
mig !!!! det håber jeg sq ikke så bliver min tøs sq ked )

Mvh
Morten

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 15-04-01 23:52

dul <dul@get2netNOSPAM.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:iqeC6.97$HG6.1800@news.get2net.dk...
> Til ex. har man en spritny cb 500 m. fuldkåbe - ca. 80k.

Hej "dul"

Du skal da købe en Yamaha TDM 850. Jeg gav for to år siden ca. 80k for min
94´er, der havde 29.000 km på klokken.

TDM´en er aldrig rigtig slået igennem i DK, men det kan du så måske være
heldig at mærke på brugtprisen (hvis du kan støve en op). Til gengæld kører
der rigtig mange i Tyskland, Frankrig, Holland m.fl.lande.

Du får en fantastisk allroundmaskine, der er klar på søndagsture, sport og
touring. Til gengæld er den ikke - det siger vel sig selv - den allerbedste
til nogle af delene.

Udover de daglige 2 x 10 km og weekendturene har TDM´en også været i
Luxemburg og på Nordkap. Smid endelig bare bagage og passager på.

Paralleltwin med 10 ventiler
78 HK
80 Nm
Acc: 0-100 på 4 sek.
Topfart: 205
Benzinforbrug:12-14 km/l ved alm. kørsel.

+ allroundegenskaberne
+ turbineagtig motor
+ ingen chrom

- gearskiftet = lyden af poolbillard
- turbulens bag kåbeglasset
- udstødningslyden = mildest talt tam

Jeg kiggede på købstidspunktet forresten også efter Honda Africa Twin &
TransAlp samt Yamaha Super Ténéré - de kan noget af det samme.

Held og lykke med jagten.

Knud Stange Jakobsen

Fra : Morten Juel

Dato : 16-04-01 11:22

> + ingen chrom

Hehehe den er jeg med på

Mvh
Morten

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-04-01 15:45

dul <dul@get2netNOSPAM.dk> skrev i en
> Til ex. har man en spritny cb 500 m. fuldkåbe - ca. 80k.

Hej Morten.

Prøv lige og kikke på gruppen : dk.marked.privat.motorcykel der er lige
sat en CB 500 til salg ( 14/4 kl. 14:01 ), 99` med fuldkåbe , Givi taske
sæt.

Jeg kender ikk´manden der har den til salg, så det er ikk´derfor at jeg gør
opmærksom på "tilbudet"

Lidt OT : Hvorfor kan jeg ikk´ få, dk.privat.marked.motorcykel til at stå så
man bare skal klikke på den, som med et link ??? :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Peter Sindrup

Dato : 16-04-01 16:27

Lidt OT : Hvorfor kan jeg ikk´ få, dk.privat.marked.motorcykel til at stå så
>man bare skal klikke på den, som med et link ??? :-/

fordi du glemmer at skrive news:dk.privat.marked.motorcykel

Peter

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-04-01 16:41

Peter Sindrup <psindrup@netdesign.dk.com> skrev i en
> Lidt OT : Hvorfor kan jeg ikk´ få, dk.privat.marked.motorcykel til at stå

> fordi du glemmer at skrive news:dk.privat.marked.motorcykel
>
> Peter

Ja men, når man ved hvordan, så er det jo nemt nok tak for det .

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Peter Sindrup

Dato : 16-04-01 19:24

Dennis Hellan Pedersen skrev i meddelelsen ...

>Ja men, når man ved hvordan, så er det jo nemt nok tak for det .

Velbekomme

Peter
BMW K100RS

Fra : Frederik

Dato : 16-04-01 20:28

"dul" <dul@get2netNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> jeg er ude efter!
>
> Med påskehilsen og lidt alkohol i årerne /

Jeg har netop købt en CB500 model '97 og sat en TCP fuldkåbe på. Det var
ganske nemt, og nu kører den faktisk rigtig godt på motorvejen. Den kan
sagtens trække 2 passagerer + 3 fyldte tasker, men det kan da godt mærkes at
den ikke trækker helt så hårdt når den er lastet. Den kører godt, og
mangler absolut ikke kræfter hvis man kan leve med at de findes over de 6000
omd. Som startercykel tror jeg den er noget nær perfekt, men før eller
siden skal du da nok komme til at se langt efter gsx-r'erne og cbr'erne :).

Mvh Frederik
CB500

Fra : dul

Dato : 17-04-01 07:14

Frederik skrev i meddelelsen <9bfh72$92q$1@sunsite.dk>...

> [...]
Som startercykel tror jeg den er noget nær perfekt, men før eller
>siden skal du da nok komme til at se langt efter gsx-r'erne og cbr'erne :).

Det gør jeg allerede Jeg kørte sidste år på en gammel xj 550 som jeg har
"lært" meget på. Grunden til at jeg valgte Pegasoen istedet for en CB 500
var netop at jeg på Pegasoen ikke "behøver" at køre med 6000 o/m når man
"vil" noget. Allerede fra 2500 o/m "sker" der noget og det er en ret god i
ting i Kbhs gader . Desværre er jeg nødt til at sælge den igen
( Forklaring et andet sted i tråden.

Hvad måtte du iøvrigt betale for din CB 500? - jeg skal senere idag prøve en
XJ 600 S m. kåbe fra `98 og en CB 500 m. kåbe og Givi wingrack fra `95 m.
20.000 km. på klokken til 55k.

Mvh
Morten D / Pegaso til salg

Fra : Frederik

Dato : 17-04-01 22:38

> [...]
en
> XJ 600 S m. kåbe fra `98 og en CB 500 m. kåbe og Givi wingrack fra `95 m.

Jeg gav 52k for en '97'er med 32k på klokken. Der fulgte så en wingrack m.
3 tasker med samt en tanktaske, iøvrigt virkede den utrolig velholdt og stod
næsten som ny. Kåben købte jeg senere hen og monterede selv, men det er
dyrt. Gå efter en brugt der allerede HAR kåbe, det kan klart bedst betale
sig og du kommer til at savne den hvis du ikke har den.
Kig i dk.marked.privat.motorcykel, der er en fyr der sælger en '99'er med
fuldkåbe og givi rack m. 3 tasker og under 10k på klokken for 60k. Det
lyder som en god deal (uden dog at have set den), specielt hvis du kan
presse ham lidt ned :).
Iøvrigt så sker der jo altså også rigeligt under 6000 omdr. til at rykke
fra det meste i byen, men det forholdsvis vilde ryk kommer først lidt over
de 6k.

Mvh
Frederik
CB500

Fra : dul

Dato : 18-04-01 16:37

Frederik skrev i meddelelsen <9bid55$mh$1@news.inet.tele.dk>...

> [...]
>fuldkåbe og givi rack m. 3 tasker og under 10k på klokken for 60k. Det
>lyder som en god deal (uden dog at have set den), specielt hvis du kan

Har allerede en aftale med fyren , da en anden i gruppen har tippet
mig!

Mvh
Morten D / Pegaso til salg