lidt ekstra arbejdsopgaver:-)
Fra : nd

Dato : 12-11-03 10:37

Hej Jensen, kom du godt hjem og tidligt op på arbejde?

Nu ved jeg jo ikke lige helt hvornår jeg kommer tilbage til TK. Men oracle
databasen trænger nok efterhånden til lidt eftersyn:

opdatering af DAS-data.
opdatering af annotationer.
compress af databasen
og back-up af databasen, vi skal jo tage højde for the manuel factor.....

Heldigvis nåede jeg at få lave scripts til DAS-opdatering, opdatering af
annotationerne og back-up'en.

Compress skal køres når der ikke er andre på oraclen, dvs. en fredag
eftermiddag.

Tingene køres nok bedst på GIS3, da den er sat op til de fire ting, men ring
til mig, så guider jeg dig igennem det, når du engang har tid.

nd

---

Fra : Anders Thorup

Dato : 12-11-03 10:55

nd wrote:
> Hej Jensen, kom du godt hjem og tidligt op på arbejde?

Hovsa

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-11-03 15:13

"nd" <nd@nospam.get2net.dk> wrote in message
> Hej Jensen, kom du godt hjem og tidligt op på arbejde?

Jo tak

> [...]
ring
> til mig, så guider jeg dig igennem det, når du engang har tid.

WD40 ville nok hjælpe gevaldigt, eventuelt lampeolie.
Og glem endelig ikke en spritkur ))))))))))))))),
så kan det være hvilken som helst udedag
::::::::::::-------------))))))))))))))))))

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-11-03 16:11

I news: 3fb1ff3c$0$69999$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
skrev nd <nd@nospam.get2net.dk>
> Hej Jensen, kom du godt hjem og tidligt op på arbejde?

Njarhhh...... (rødmende)
Nu skal du jo heller ikke ha´alt at vide

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Pwh

Dato : 12-11-03 16:14

nd wrote:
> Hej Jensen, kom du godt hjem og tidligt op på arbejde?
>
> Nu ved jeg jo ikke lige helt hvornår jeg kommer tilbage til TK. Men
> oracle databasen trænger nok efterhånden til lidt eftersyn:

Det er der måske også et adressekartotek der gør

/Jens