Hjælp en amatør
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 12-11-03 10:16

Hej NG
Jeg har en medlemsdatabase i Access 2000, i mit Vb6.0 program har jeg en
form,
hvor jeg kan se medlemmerne og bevæge mig rundt med knapper - næste -
forreige o.s.v.
Jeg har også en knap med slet, når jeg har bevæget mig hen til den post, der
skal
slettes, trykker jeg på slet, og en dialogbos spørger om jeg virkelig vil
slette denne post.
Mit ønske er, at når jeg siger ja, da at jeg inden posten bliver slettet, da
lægges posten
over i en anden tabel der hedder udmeldte.
Jeg har kopieret tabellen og omdøbt den, så felterne passer sammen, jeg har
prøvet
i Access at tage en tilfældig post i medlemsdatabasen, kopiere den og
indstætte den
i tabellen udmeldte, det gik fint, så der kan ikke være problem der.
Der må være nogen, der kan give mig et tip om hvorledes dette problem skal
løses,
jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der har dette ønske.
Medlemstabellen er connectet til Data1 og Udmeldte er connectet til Data2.
Er der nogen der kan give et vink om i hvilken retning jeg skal forsøge.
m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 14-11-03 21:46

Hej NG
Er der nogen der vil/kan kode denne funktion til mig for en slant penge,
så send mig en mail.
Husk at slette SLET fra min mail.
m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Gert Krabsen

Dato : 14-11-03 22:05

Prøv at sende mig databasen. Så skal jeg prøve at lave et eksempel til dig.

Jeg har flere af samme slags kørende, men det er lettere - og mere
forståeligt - at lave eksemplet på din databasestruktur.

Er basen flere MB stor, så lav en kopi og tøm den - eller zip den.

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.