Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SIGMA AF 28-200/3.5-5.6 - et godt køb ?
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 12-11-03 08:48

Hejsa!

Jeg har tænk på at købe denne linse, nogen der har erfaringer ?
SIGMA AF 28-200/3.5-5.6 COMPACT II IF ASPH MACRO Canon

Prisen er ca. 150 EUR (hos
http://www.foto-oehling.com/cgi-bin/Oehling.storefront/DE/catalog) - link
fra Hans Chr. - tak....

Mvh. Bo

Fra : Se mailadressen

Dato : 12-11-03 10:04

Hej

Den er faktisk slet ikke så ringe! Et godt køb til prisen.

Mvh

Henrik

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 12-11-03 17:34

Hej Henrik

> Den er faktisk slet ikke så ringe! Et godt køb til prisen.

jysk og betyder at den faktisk er ret god ............
Har du nogle billeder taget med nævnte linse?

Hilsen Bo

Fra : Se mailadressen

Dato : 13-11-03 05:51

Ja, da, men kun for at teste den - ikke noget som er værd at se på Jeg
købte samme sted som du har set den, og fik den efter en lille uge.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 17-11-03 17:29

Hejsa!

Så fik jeg den, efter kun 5 dage - flot flot.
Hvad betyder det at den er/kan/har "HyperZoom Makro" ??

Hilsen Bo

Læs iøvrigt den ret spændende tråd om hacking/cracking af 300D firmwaren
her --->
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1031&message=6680774

Fra : Th Frydensberg

Dato : 12-11-03 17:44

"Bo Jørgensen" wrote:
hej
skal du bruge det digtal kam ?
og i givet fald hvilket . Og hvad svare det til i brændvide = omregnet
/th

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 12-11-03 18:47

> hej
> skal du bruge det digtal kam ?

til mit Canon 300D

> og i givet fald hvilket . Og hvad svare det til i brændvide = omregnet

jeg mener at du skal gange med 1.6

Mvh. Bo

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 12-11-03 19:52

Det svarer til 45-320mm

Hilsen Hans

-------------------------

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 12-11-03 17:57

Det er et rigtigt godt køb til den pris - Jeg købte selv en samme sted i
januar, til mit Canon EOS D60, og har været meget glad for den. Jeg har
haft den med flere gange på rejser og der er den rigtig fin p.g.a. det store
zoom område den dækker.

Hilsen Hans - www.fotofritid.dk

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 12-11-03 20:28

> [...]
> januar, til mit Canon EOS D60, og har været meget glad for den. Jeg har
> haft den med flere gange på rejser og der er den rigtig fin p.g.a. det

Hvad er din erfaring med at handle med dette sted ?

/Bo

Fra : Pico

Dato : 12-11-03 23:04

Bo Jørgensen wrote:
> [...]

Jeg har også købt den efter anbefaling fra Hans og til prisen er det et
godt objektiv. Det har et godt område i zoom'en og er tilstrækkelig
lystærk til almindelige opgaver. Nu har jeg kun brugt det til
negativfilm og har intet at klage over. Fyldeer heller ikke særligt
meget.

> Hvad er din erfaring med at handle med dette sted ?

Bortset fra at de ikke acepterede min datters Visa kort, har selv kun
Dankort, så jeg måtte overføre pengene er det et fint sted at handle.
De svare også hurtigt på evt.mail og på engelsk hvis du foretrækker det.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 12-11-03 23:23

Så vidt jeg husker havde jeg varen med posten et par dage efter
bestillingen, betalte med VISA uden problemer.

Hilsen Hans

Fra : Th Frydensberg

Dato : 12-11-03 22:11

Hej
Har lavet en bestilling på SIGMA AF 28-200
betyder det levering på efterkrav ?

Versandart: Postpaket EU und CH - keine Nachnahme mgl.

Vielen Dank für Ihren Auftrag.

/th

Fra : Poul B-H

Dato : 12-11-03 23:24

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Har lavet en bestilling på SIGMA AF 28-200
> betyder det levering på efterkrav ?
>
> Versandart: Postpaket EU und CH - keine Nachnahme mgl.

Forsendelses måde: postpakke EU og CH (Schweitz) - efterkrav ikke muligt.

poul b-h