Smoothies
Fra : Søren Reinke

Dato : 11-11-03 20:34

Hejsa

Er der nogen der kender et sted hvor man kan finde opskrifter på smoothies ?

Hilsen Søren Reinke

Fra : Trinita

Dato : 14-11-03 13:05

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan finde opskrifter på smoothies
?

Hej
her er en opskrift på æble-abrikos-smoothie.
2 pers.
4 dl frossen fromage blanc 0,1 %
2 mellemstore æbler
2 dl udstenede abrikoser
2 cm frisk skrællet og fintrevet ingefær
saften af 1 citron

Skræl æblerne og udkern dem. Skær dem i tern og bland dem med abrikoserne og
citronsaften. Frys det et par timer. Blend alt til det er jævnt. Drikkes
straks.
Energi pr portion:
1370/330kcal
energifordeling:
Fedtenergiprocent: 5%
Protein: 32 %
Kulhydrat: 63 %
Tilberedningstid 10 min ekskl frysetid.

Har ikke selv prøvet opskriften så jeg ved ikke om den er god, men vil gerne
vide det hvis du får den afprøvet. Opskriften er fra spis dig slank fra
IForm.
VH Lisbeth P

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 09-01-04 17:22

Prøv www.arla.dk

Jeg mener de har nogle forskellige opskrifter på drikken.