Endelig luýkkedes det....
Fra : Brian Sørup

Dato : 11-11-03 17:38

.....at sælge Camaro'en og få en MC i hus.

Valget faldt på en Honda VF 500 FII fra 1985/86 - der er et billede af
den i d.b.m.

Den har nye bremseskiver + klodser, kædekit, batteri, mellempotte og
næsten nye dæk.
Der medfølger desuden en topbox med mont.beslag, og en rep.håndbog.
--
Brian Sørup
*********************

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-11-03 17:50

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsten nye dæk.
> Der medfølger desuden en topbox med mont.beslag, og en rep.håndbog.

Tillykke med det... V4... findes ikke bedre

Hvormeget ligger sådan en fætter i ?

mvh Tommy Fer

Fra : MKS - 74

Dato : 11-11-03 18:06

On Tue, 11 Nov 2003 17:50:01 +0100, "Tommy Fer"
<tommyfer@nospamher.fritidmotorcykel.dk> wrote:

>Tillykke med det... V4... findes ikke bedre

Det sku' da lige være V5 - anyway osse tillykke med den herfra -
ret underholdende cykel faktisk,både på den ene og den anden måde .

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-11-03 18:50

"Tommy Fer" <tommyfer@nospamher.fritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:bor3vn$b1$1@news.cybercity.dk...

> Tillykke med det... V4... findes ikke bedre

V-motorer er de bedste - min madkasse er en V6'er

> Hvormeget ligger sådan en fætter i ?

små 30k nysynet m.pl.
--
Brian Sørup
*********************

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-11-03 17:58

> Valget faldt på en Honda VF 500 FII fra 1985/86 - der er et billede af
> den i d.b.m.

Hej Brian

Flot cykel, og så er mærket jo helt rigtigt. Pas på den. Modellen er ikke så
holdbar i motoren som de fleste andre hondaer, og den tåler ikke tæv så
godt. Kør den rigtig pænt når den er kold, og overhold serviceintervallerne
pinligt. Fyld god olie på den, og skift det ofte. Hvis du kan, så lad være
med at køre den for langt ud i omdrejningerne. Hold den helst under 10.000
rpm, selv om motoren beder om tæsk til begrænseren.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : MKS - 74

Dato : 11-11-03 18:16

On Tue, 11 Nov 2003 17:57:43 +0100, "Jens Jacob Bager Jensen"
<bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Flot cykel, og så er mærket jo helt rigtigt. Pas på den. Modellen er ikke så
>holdbar i motoren som de fleste andre hondaer, og den tåler ikke tæv så
>godt.

Det er rigtigt nok,men det varierer nu stadig meget...

> Kør den rigtig pænt når den er kold, og overhold serviceintervallerne
>pinligt. Fyld god olie på den, og skift det ofte.

Rigtigt.

> Hvis du kan, så lad være
>med at køre den for langt ud i omdrejningerne. Hold den helst under 10.000
>rpm, selv om motoren beder om tæsk til begrænseren.

Det synes jeg nu ikke nødvendigvis,se'fø'li skal man ikke spille
fandango på begrænseren,men IMHO skal man også passe lidt på med at
blive alt for nervøs,det _er_ jo en gammel cykel og med mindre man er
typen der mener at alt skal holde evigt,så synes jeg man bør udnytte
den som den lægger op til og ha' det sjovt med det så længe det
varer,det ville jeg gøre - hvis man slet ikke er indstillet på at der
_kan_ komme motorproblemer er det ikke den rigtige cykel man har købt
anyhoo - meeeen det tror jeg nu også at Brian ved allerede...

--
-Michael

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-11-03 19:00

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> _kan_ komme motorproblemer er det ikke den rigtige cykel man har købt
> anyhoo - meeeen det tror jeg nu også at Brian ved allerede...

Det er jeg helt klar over, jeg har læst den *udmærkede* anmeldelse på
DMCN
--
Brian Sørup
*********************

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-11-03 18:14

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:9y8sb.4483$_l2.84@news.get2net.dk...

> [...]

> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Hej

Tillykke med cyklen Brian, flot model.

Det der med under 10.000 omdrejninger lyder da lidt kedeligt, både
drejningsmoment og effekt ligger jo over de 10k på den model.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Armand

Dato : 11-11-03 20:23

Kim Kristensen <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
>
> Det der med under 10.000 omdrejninger lyder da lidt kedeligt, både
> drejningsmoment og effekt ligger jo over de 10k på den model.

Måske nok; men chekhæftet bliver sgu' også kedeligt fladt hvis man skal ud
og købe sig en erstatnings-motor. Ligesom at mna skal være om sig for
overhovedet at finde en

--
Armand.
(der af samme grund ville have anbefalet enhver anden model)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-11-03 13:49

Tillykke med det.

Må man spørge hvor gammel Camaro'en var og hvad den kunne indbringe. Håber
selv at få råd til en, en dag. Dog uden at sælge MC

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-11-03 14:19

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bota8i$abp$1@sunsite.dk...
> Tillykke med det.
>
> Må man spørge hvor gammel Camaro'en var og hvad den kunne indbringe.
Håber
> selv at få råd til en, en dag. Dog uden at sælge MC

Camaro'en var fra 1976 og indbragte ca. det beløb jeg skulle bruge til
Honda'en.
Grunden til den forholdsvis lave pris er, at interiøret stod foran en
grundig overhaling og lakken var godt træt.
--
Brian Sørup