Hvordan fikser den?
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 11-11-03 15:16

Hej NG.

I Outlook 2003 har jeg oprettet en ekstra kalender, så jeg har den der
hedder Kalender og kærsten har en med hendes navn på.
Problemet er, at hvis hun opretter en ny Aftale i hendes kalender, kan der
ikke sættes påmindelse på, da den ikke ligger i Kalenderen (Altså min),
skriver den. Kan det fikses?
Der er heller ikke påført helligdage på hendes kalender. Kan man ikke det,
uden at man skal kopiere dem manuelt?

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : pre

Dato : 19-11-03 10:07

Det fremgår ikke om der er tale om en "SharePoint kalender. Hvis, så er der
ingen forbindelse mellem de to kalendere og Outlook kan ikke andet end kikke
på den.

pre

Fra : pre

Dato : 19-11-03 11:18

Supplerende er det et faktum at Outlook gerne arbejder med to .pst filer:

"You can also create multiple Personal Folders files and access them at the
same time. In this configuration the additional PF files are defined as
secondary stores. New items are not saved directly in these files but
dragging/dropping, or Rules, will work."

Der skal nok eksperimenteres en del for at få et godt resultat.

Helligdage ligger i filen "Outlook.hol". Brug søgerutinen til at lokalisere
den. Filen kan redigeres i Notepad (Noteblok), men hold styr på
formateringen.

Fra : pre

Dato : 19-11-03 13:34

Der er igen kludder i helligdagene. Den fil der hentes hedder Outhol.exe.
Den sætter nu Outlook.txt, som kan installeres flere gange. I versioner med
ikke Engelsk går det som regel galt.
pre