Andet multimedie
bentjuul 3670
Er i tvivl om de engelske tekstbetegnelser~
Fra : Thomas Madsen

Dato : 11-11-03 14:52

Hej,

Er Tracking det samme som parknibning, er Kerning det samme som
spatiering og er Leading det samme som skydning? Jeg er i tvivl.

Madsen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-11-03 15:49

Thomas Madsen skrev:

> Hej,
>
> Er Tracking det samme som parknibning

Nej. Tracking er (generel) spatiering.

> er Kerning det samme som spatiering

Nej. Kerning er parknibning.

> er Leading det samme som skydning?

Yes.

(Én ud af tre rigtige. Du har ikke tænkt dig at være med i "Hvem vil være
millionær", vel?

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-11-03 15:53

Jeg fandt lige et link:
http://desktoppub.about.com/cs/typespacing/

Fra : Per Christoffersen

Dato : 11-11-03 16:05

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> (Én ud af tre rigtige. Du har ikke tænkt dig at være med i "Hvem vil være
> millionær", vel?

Det var da godt han valgte at spørge publikum

/Per

Fra : Thomas Madsen

Dato : 11-11-03 16:28

Kurt Lund skrev:

> (Én ud af tre rigtige. Du har ikke tænkt dig at være med i "Hvem
> vil være millionær", vel?

Der skal man vel ramme præcist hver gang, så den går nok ikke. :)
Tak for svaret.

Madsen.