Spiser sværdragerhunnen sine unger ???????~
Fra : Ethly Nielsen

Dato : 15-04-01 09:27

Jeg har en sværdrager , der snart skal have unger, men jeg er er tvivl
om, jeg skal sætte hende i fødekasse, eller hun kan gå alene i et
lille akvarium.

Er der nogle, der kan hjælpe mig, da jeg er nybegynder.

MVH Ethly

Fra : Karsten Plesner

Dato : 15-04-01 10:09

> Jeg har en sværdrager , der snart skal have unger, men jeg er er tvivl
> om, jeg skal sætte hende i fødekasse, eller hun kan gå alene i et
> lille akvarium.

Lad hende gå alene i et lille tætbeplantet akvarium, så skulle der være
gode chancer for, at du får rigtig mange unger ud af hende.

M.v.h.
Karsten

Fra : Ethly Nielsen

Dato : 15-04-01 15:26

Tak for hjælpen.

MVH Ethly

Fra : Keyser Soze

Dato : 15-04-01 11:03

Hun spiser dem! Men har du indrettet akvariet med gode skjulesteder,
riccia, javamos og lignende, vil der stadig være masser af unger
tilbage til dig. Skal du bruge hver og en må du dog nok frem med
fødekassen.

Keyser Soze

Fra : Ethly Nielsen

Dato : 15-04-01 15:26