Synkronisering i Office
Fra : Jasper Norman

Dato : 10-11-03 23:28

Hej.

Jeg har et par PC´ere der begge kører office XP. Den ene til arbejde, den
anden til sjov og familien. Men jeg vil meget gerne have mulighed for at
synkronisere "my documents" + kalenderen i Outlook. Det sker jo at man lige
skriver et brev på den ene maskine og for at slippe for at tænke på at
overføre filer mm. ville det være rart at den automatisk opdaterede den
anden PC. På samme måde i Outlook kalenderen, ville det være rart at hvis
konen noterer bryllupsdagen på den PC i stuen, ville den automatisk poppe op
på kontorets skærm så jeg ville slippe for pinligheder

Mvh

Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-11-03 14:43

Jasper Norman wrote:
[Snip]

> På samme måde i Outlook
> kalenderen, ville det være rart at hvis konen noterer bryllupsdagen
> på den PC i stuen, ville den automatisk poppe op på kontorets skærm
> så jeg ville slippe for pinligheder

selvom mit svar er OT får du lige et tip ..

Hvis hun er for livet ( konen ) så gør som en at mine venner
få tatoveret bryllopsdagen .. det er da et problem mindre.

Regards

Fra : pre

Dato : 11-11-03 15:03

Udviklingen går stærkt og vel de færreste holder trit. Men på denne
adresse:

http://www.slipstick.com/

kan du få en stribe hits ved at skrive "sync" i søgerubrikken. Og det er de
muligheder der eksisterer. Bemærk at der er ekstra oplysninger til hver
enkelt fil.
pre