S: Citizen Aqualand AL0000-04E
Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 22:39

Analog Aqualand
AL0000-04E
Elektronisk dybdemåler, analog dybdeangivelse i 10 cm interval, dybde-
alarm, maximal dybdehukommelse, alarm ved for hurtig opstigning,
dekompressionstabel, dato, 200 meter vandtæt, helstål.
Ca. 2 år gl. Ser ud som nyt.

Nypris ca. 4000,-
Sælges for 2800,-

Se billede på deepdiver.dk

Mvh

Claus
(Horsens)

salg-snabela-deepdiver.dk

Fra : Michael Ulstrup

Dato : 15-11-03 11:24

Hej Claus.

Et rigtigt lækkert ur, som jeg har kigget en del efter!... men er 2800 kr.
ikke lige rigeligt, for et ur der er 2 år gammelt, når det fra nyt idag
koster 3395 kr. ?

http://www.valbyure.dk/tilbud.asp?KategoryID=1

--
Venlig Hilsen | Michael Ulstrup