DDS2 DAT Backup
Fra : FTW414

Dato : 10-11-03 20:46

Hmmm efter hvad jeg kan læse mig til skulle jeg kunne bruge 90mm DDS2 bånd i
en 4/8Gb DAT Streamer (120mm) Men hver gang jeg prøver med et 90mm får jeg
pænt at vide at der ikke er noget brugbart medie... Nogen der lige har en
ide om hvorfor at den gør det ???

Fra : FTW414

Dato : 10-11-03 21:17

er forresten en HP C1533A

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 11-11-03 11:23

FTW414 wrote:
> [...]
> pænt at vide at der ikke er noget brugbart medie... Nogen der lige har en

Hvem fortæller dig det? Softwaren? Streameren?
Hvilken software?

Er båndet formateret?

Og mener du btw. ikke 90m fremfor 90mm?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : FTW414

Dato : 11-11-03 16:04

Yeps var softwaren der gjorde det... Men har fundet ud af hvorfor hjalp lidt
med en update...

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 11-11-03 16:16

FTW414 wrote:
> Yeps var softwaren der gjorde det... Men har fundet ud af hvorfor hjalp lidt
> med en update...

Kunne du ikke beskrive det lidt i detaljer så vi alle bliver lidt klogere?

<KLIP>

Fra : FTW414

Dato : 11-11-03 17:21

Var pga det software jeg brugte åbentbart ikke understøttede at streameren
kunne bruge 90m bånd så længe at man ikke havde installeret en service pack
til programmet...