Enkeltur fra USA
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 10-11-03 18:42

Hej
Er der nogle der har en ide om hvordan man kommer billigst hjem fra
Florida(USA)... Jeg har været ved at søge på priser, og det ser ud som om
det er noget billedere at købe en tur/retur i stedet for en enekel... kan
det passe?
Links modtages meget gerne...

Mvh
Thorbjørn

Fra : Lars Ehlers

Dato : 10-11-03 20:57

On Mon, 10 Nov 2003 18:41:47 +0100, "Thorbjørn Jørgensen"
<thorbjorn-jorgensen<remove>@person.dk> wrote:

> [...]
>det er noget billedere at købe en tur/retur i stedet for en enekel... kan

På Expedia kan jeg finde enkeltbilletter med United/SAS fra Miami til
København for omkring $360. Det afhænger naturligvis af, hvornår du
vil rejse.

Da jeg flyttede til USA købte jeg en returbillet, selvom jeg kun havde
brug for en enkelt, det kunne ikke betale sig at købe en
enkeltbillet...

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : michelangelo

Dato : 11-11-03 07:32

kilroy har billige enkeltbilletter, ved dog ikke om du kan nøjes med at
købe usa-DK

Mvh Lasse

"Thorbjørn Jørgensen @person.dk>" <thorbjorn-jorgensen<remove> skrev i en
meddelelse news:booiml$5v7$1@sunsite.dk...

Fra : Hanne Gottliebsen

Dato : 17-11-03 22:45

"Thorbjørn Jørgensen" <thorbjorn-jorgensen<remove>@person.dk> wrote in message news:<booiml$5v7$1@sunsite.dk>...
> [...]
> det er noget billedere at købe en tur/retur i stedet for en enekel... kan

Jeg har lige koebt en retur billet fra USA til London hos United,
selvom jeg bad om en enkelt billet, foreslog damen, at jeg tog en
retur.

Man hoerer jo en del om sortlistede passagerer, fordi de ikke moeder
op til deres retur tur, men hun sagde, at hvis jeg virkelig bekymrede
mig om det, saa kunne jeg jo da altid ringe og melde afbud.

Enkelt billetten kostede mindre end halvdelen af returbilletten.

Hanne