Robinson-Anders
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-11-03 18:05

Det var jo sådan at når Gud ikke længere syntes at Anders skulle være med i
spillet, så blev han sendt hjem.

Og sådan var det så i sidste uge...

Er her nogle skarpsindige her i NG der kan gennemskue Guds plan med Anders'
hjemstemning?

Jesper

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-11-03 22:29

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> writes:

> [...]
>
> Og sådan var det så i sidste uge...
>
> Er her nogle skarpsindige her i NG der kan gennemskue Guds plan med Anders'

Jeg tror sandt at sige ikke, at Gud går særlig højt op i at få folk
til at vinde i TV-shows, så Anders røg nu engang ud, da Anders røg ud.

Hvad der nok interesserer Gud mere er, at om Anders holdt fast i sine
principper og nægtede at lyve, selv om det kunne koste ham sejren.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-03 06:09

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> spillet, så blev han sendt hjem.
>
> Og sådan var det så i sidste uge...
>
> Er her nogle skarpsindige her i NG der kan gennemskue Guds plan med

Anders bruger kun ord
Ord sårer kun de der ønsker at blive såret
Så slap af

Grundtvig gør kirkens hellige historier til virkelig nordisk mytologi.
Vilhelm Grønbech

Grundtvig har i sine salmer genfødt almuetroen og givet et udkast til
Tor-Vorherremyter. Vilhelm Grønbech

("Høje Odin, Hvide Krist, slettes ud af jeres tvist" digter Grundtvig