Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Camedia c-860L driver til win2000 & Xp ???~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-03 17:19

sagen er nu sider jeg i afrika med det her lidt ældre digi kamera der
ikke køre på usb - kan det passe det er det enste olympus produkt hvor
der ikke findes driver - hvis der er en der ved hvor de findes vil min
taknemelighed ikke kende grænser

Mv.
Bo

Fra : Esben Witzel

Dato : 10-11-03 19:28

http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/downloads.cfm

Prøv her havde selv fat i et gammelt Olympus for noget tid siden

/Esben

Ps. den driver de siger skriver de selv er til andre modeller, men igen
søgningen siger den er ok, så prøv !

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-03 18:54

On Mon, 10 Nov 2003 19:28:21 +0100, "Esben Witzel"
<elewDONTWANTSPAM@image.dk> wrote:

HI Esben :)

>http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/downloads.cfm

har prøvet .... men der er ikke rigtigt noget at gøre

>Prøv her havde selv fat i et gammelt Olympus for noget tid siden

fik du liv i det ???

jeg havde en ekspert til at se på det det er vist noget med nogen
twaidriver der " bare skal åbnes " ?

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-11-03 15:43

> [...]

>/Esben
>
>Ps. den driver de siger skriver de selv er til andre modeller, men igen

Hi Igen esben fand sgu twain driverne men Øhh det hjalp sgu ikke
....eller retter det er selv instalerene men det er som der ikke
rigtigt sker noget ?
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Esben Witzel

Dato : 12-11-03 23:39

Hej

Godt spørgsmål siger jeg.... jeg elsker TWAIN intet er så dejligt prøv at
slå op hvad det står for

se svaret her:
http://asp.mkdata.dk/Dictionary/dictionary.asp?letter=t&word=TWAIN

Nå men jeg kan så ikke hjælpe, det kunne jo ha været det virkede !

/Esben

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-03 00:47

On Wed, 12 Nov 2003 23:38:41 +0100, "Esben Witzel"
<elewDONTWANTSPAM@image.dk> wrote:

>Hej
>
>Godt spørgsmål siger jeg.... jeg elsker TWAIN intet er så dejligt prøv at
>slå op hvad det står for

jamen jeg havde selv en printer en gang der gik på det den var fed !

>se svaret her:
>http://asp.mkdata.dk/Dictionary/dictionary.asp?letter=t&word=TWAIN
>
>Nå men jeg kan så ikke hjælpe, det kunne jo ha været det virkede !

jeg vil prøve men håber lidt på at finde en usb adapter ....

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Esben Witzel

Dato : 12-11-03 23:40

hej igen igen

den edb ordbog fandt jeg lidt hurtigt, for det er altså ikke en spøg, det
står for Technoligy Without An Interesting Name

og den er altså god nok

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-03 19:48

> [...]
> ikke køre på usb - kan det passe det er det enste olympus produkt hvor
> der ikke findes driver - hvis der er en der ved hvor de findes vil min

Mener kameraet svarer til Olympus 1400L og du kan gå ind på den danske
olympus hjemmeside og hente 3.0 driveren. I XP følger driveren med til
styresystemet.

--
Tom

Fra : emj

Dato : 11-11-03 22:02

On Tue, 11 Nov 2003 19:48:17 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]

Hvad vil du med en driver? en almindelig cardreader er da en bedre
løsning.
Hilsen emj

--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/