Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Berlin i efteråret, se billederne her....
Fra : Ole

Dato : 10-11-03 14:24

Hej venner

Jeg har uploadet nogle billeder fra min efterårstur til Berlin.

Adressen er: http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm

Som I kan se var vejret helt fantastisk (ligesom herhjemme) og den blå
himmelfarve var helt super.

Kommentarer=ja tak

Mvh

Ole
http://www.photos4u.dk
ONLINE STOCK AGENCY

Fra : Morten Bested

Dato : 10-11-03 16:24

Flotte billeder!! Var himlen virkelig så blå? det jeg var dernede for en
måned en måned siden var alt gråt og vådt.

Fra : Daniel Hoffmann

Dato : 12-11-03 23:45

Hej Ole!

Jeg har været inde og kigge på dine Berlin billeder. De er utrolige flotte -
specielt indholdmæssigt har de en meget stor oplevelsesværdi.

Men det beste er - at der er 43 andre gallerier at kigge på. Jeg når dem
desværre ikke i aften - det er snart sengetid, men jeg skal love dig at se
dem alle i den nærmeste fremtid. Det kan jeg kun anbefale andre også at
gøre. Du har virkelig blik for et godt billede både inden for natur
arkitektur og reportage/rejsebilleder.

Med venlig hilsen Daniel Hoffmann
http://www.danishphoto.dk

Ole <ole@atomb.dk> skrev i en