CENSURFRI DEBAT.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-03 11:30

Censurfri debat og censurfri chat hvor svar og indlæg bliver
offentliggjort når du trykker enter. INGEN forsinkelser! INGEN
smagsdommere! INGEN censur!
ORDET ER FRIT!

WWW.CAMPINGGUIDEN.DK

Venlig hilsen
verner

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 10-11-03 15:38

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Censurfri debat og censurfri chat hvor svar og indlæg bliver
> offentliggjort når du trykker enter. INGEN forsinkelser! INGEN
> [...]

Ja det blev vi så også gjort opmærksom på d. 19/10..... så smut du derover
hvis det er så godt.

Mvh
H.Hvidberg
------
www.toyota-forum.dk

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 10-11-03 19:38

"www.toyota-forum.dk" <hvidbergSLETDETMEDSTORT@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3fafa357$0$9734$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det blev vi så også gjort opmærksom på d. 19/10..... så smut du derover
> [...]

Om det er godt? Det er i hvert tilfælde bedre en TOYOTA

Venlig hilsen
verner

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-11-03 17:35

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> Censurfri debat og censurfri chat hvor svar...

Jamen hvis det er så godt BB, så flyt du bare derover...!

Ellers bedes du holde opslag i den gruppe hvor de hører til - nemlig

Hovsa, undskyld - der kom jeg vist til at kalde dig noget forkert, eller...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske ikke helt sikker
på hvordan man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på

Fra : Tommy Hansen

Dato : 10-11-03 20:37

> [...]
> Censurfri debat og censurfri chat hvor svar og indlæg bliver
> offentliggjort når du trykker enter. INGEN forsinkelser! INGEN

Jamen, det skal du nok få ødelagt ret hurtigt - som sædvanligt.

hilsen

Fra : Gismo

Dato : 10-11-03 22:56

Tommy Hansen wrote:

> Jamen, det skal du nok få ødelagt ret hurtigt - som sædvanligt.

tjaa. han står for næsten alle indlægene og næsten alle svarene,
sjovt nok. fedt nok at diskutere med sig selv, måske lider han af
personligheds spaltning, så klø du bare på over på campingguiden.

Måske er det hans private hjemmeside )

Gismo.

Fra : Per H

Dato : 11-11-03 06:25

On 10 Nov 2003 02:29:54 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
skrev:

>Censurfri debat og censurfri chat hvor svar og indlæg bliver

Du er vist røjet i en forkert NG. Dette er for campister, i al
forstand. Indtil videre har jeg ikke set nogle indlæg fra dig, der
omhandler dette.

Vh Per
icq 8212837